Hoi meiden, vanaf een week of 5 na de bevalling is bij mij een enorme haaruitval op gang gekomen (heb begrepen dat dit normaal is, omdat je tijdens de zwangerschap, juist al je haren vasthoudt). Ik ben niet bang dat ik kaal word ofzo, maar ik word helemaal krankjorum van al die (donkere) haren die ik pluk van grond, bed, bank, kleding, Thije, etc. Regelmatig vind ik lange haren in zijn knuistjes of mondje! Ik ben nogal netjes, dus ik word echt knettergek van al die haren overal!! Wanneer stopt die haaruitval???? Oja....kaalscheren is geen optie....
Ach, hou op ... Hier is het nog steeds aan de gang, al moet ik zeggen dat het de laatste week minder wordt. Ook ik ben van het netjes houden, maar idd, je komt ze overal tegen. Ik heb lange blonde haren, maar het is echt een ellende. Het kan iig een tijd duren voor het stopt. En meer dan stofzuigen kun je niet echt doen helaas :x. Hier was kaalscheren ook geen optie .
Zo lang??????!!!!! Nou. dan moet ik maar even mijn dosis geduld weer van zolder halen....Meer dan stofzuigen en blijven plukken zit er dan helaas niet in! Nou ja....er zijn ergere dingen...
Wat bij mij hielp was knippen en verven bij de kapper.. en wat vitamine pillen slikken.. na zo'n maand of 4 was ik er van af.
@Natasja; naar de kapper ben ik algeweest (alleen geknipt)! Welke vitaminepillen heb je dan gebruikt?
bij mij is het ook pas net over het begon uit te vallen ongeveer 2 maanden na de bevalling.. hele bossen... nu is het eindelijk voorbij.
ik verloor ook hele bossen, dat er nog wat op mijn hoofd zat vond ik een wonder als ik zag wat ik er onder de douche allemaal uitplukte voordat het putje verstopt zou raken!! Ik heb vit. b gebruikt ook op advies van de kapster en dat hielp echt goed. succes
Mijn kapper adviseerde me gister ook vit B complex. Ben vandaag begonnen. Hier vallen ook hele bossen uit.
Geen idee, hier is het ook verschrikkelijk! Ze zeggen 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Maar hoop het niet
Ik word er ook knetter van. Ik vraag mezelf ook af: Heb ik dan zo dik haar gehad? Kan me dat namelijk ook niet herinneren.
Nee, dat heb ik ook, dat ik me niet kan herinneren dat ik tijdens mijn zwangerschap nou zoveel meer haar had, tenminste.....als ik nu maar eindig met de hoeveelheid haar die ik VOOR mijn zwangerschap had... Maar vitamine b dus!! Ga maandag meteen halen!
Precies, nog even en dan hangt er niets meer om te kammen en dan trekt die kleine ook nog een haar uit die WEL vast zat Weet je waar ik ook zo bang voor ben, dat ik van die mini-baby-piek-haartjes krijg. Die vind ik zooo lelijk.
Piekhaartjes?? Tja, ik heb lang haar, dus ik denk dat piekhaartjes daartussen niet zo opvallen. Toch??
uhm ik hoop het niet. ik heb ook lang haar. het valt meestal op als je een staart draagt of opsteekt. Die nieuwe haartjes passen daar niet bij en gaan dan pieken