Als man je kind verschonen op de dames wc

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 13 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat vinden jullie daarvan?
    Onze dochter had zojuist gepoept in het restaurant, aangezien mijn man al klaar was met eten besloot hij haar alvast te verschonen, maar aangezien ze enkel een verschoningskussen op het dames toilet is besloot hij haar daar te verschonen.
    Dit is schijnbaar erg raar/ongebruikelijk want hij werd continu boos en raar aangekeken.
    Ik heb er nooit bij stil gestaan dat zoiets vreemd is en dat dat eigenlijk niet hoort, maar hoe zou je dit dan moeten doen als jij bijvoorbeeld een alleenstaande vader bent?!

2. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Ja daarin loopt nl echt achter: een verschoonplek op het mannen toilet.

Mijn vriend doet dit ook op het dames toilet. Pech hebben voor de dames die zich daaraan storen. Hij staat niet in hokjes te gluren.

Andersom ga ik ook wel eens bij de heren als de rij voor dames lang is.

Marleen31 en Hommeltje vinden dit leuk.
  3. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Wat een onzin. Mijn man doet dat ook. Die dames waren zeker ongesteld ofzo...

4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik ben oprecht verbaasd dat er vrouwen zijn die daar aanstoot aan nemen :eek:. Hij staat daar toch niet in de hokjes te gluren? Belachelijk hoor.

Fuddey, Lieke1989, Ctje1987 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Moet gewoon kunnen! Vind er niks raars aan dat een man zijn kind verschoond in de dameswc.

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ik snap echt die boze/rare blikken niet. De wc's zijn toch in hokjes. Pech voor die dames hoor. Ik zie echt het probleem niet.

7. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik vind dit niet vreemd hoor. Maar kan me wel voorstellen dat ik even gek zou staan kijken als er een man in het damestoilet staat, maar dan meer omdat je het niet verwacht. En het is niet alsof er in de 'algmene ruimte' in een damestoilet iets te zien valt toch?

Eigenlijk is het idd best gek dat het allemaal zo gericht is op de moeder die deze zorgtaken uitvoert. Best discriminerend richting vaders eigenlijk.

Ik zou het als ik hem was dan ook gewoon lekker blijven doen en je niks van aantrekken van gekke blikken. Hartstikke ge-emancipeert van hem!

owly vindt dit leuk.
  8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik vind dat het makkelijk moet kunnen. Mijn man van niet (hoewel ik twijfel of hij het niet lekker makkelijk vind dat ik als we onderweg zijn dus altijd dochter moet verschonen).

9. Betsy

Betsy Niet meer actief

Natuurlijk mag hij dat!

Neem aan dat de dames liever hebben dat hij dat op het damestoilet doet dan bij hen aan tafel.. :rolleyes:

Fuddey, zonnetje2015 en Hopsatee vinden dit leuk.
  10. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Het verschonen gebeurd toch niet bij de vrouwen in het wc hokje

nizzie86 vindt dit leuk.
  11. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Mijn man doet dat zonder twijfelen. Zolang de dames hun deurtjes dichtdoen bij hun boodschap snap ik niet wat daar vervelend aan is. Of mag een man niet zien hoe een vrouw haar handen wast en lippen stift?
    Ik zou er absoluut niet van opkijken als ik een man op de dames-wc aantref.

Hopsatee vindt dit leuk.
  12. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn man doet dat ook gewoon. Maar we vinden het wel vreselijk irritant en ouderwets als je alleen op de dameswc kan verschonen. Heb er soms ook weleens wat van gezegd in een restaurant. Ik vind het echt een minpunt.

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik vind aparte mannen/vrouwen toiletten sowieso achterhaald.
    Dat jou man naar het damestoilet moest is gewoon pech voor de dames die dat raar vinden. Kind moet toch gewoon een schone luier.
    Ik zou het wel aankaarten bij de manager van het restaurant trouwens.

Aegyo, Feye en nizzie86 vinden dit leuk.
  14. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Gewoon lekker verschonen als man zijnde moet het restaurant het maar aanpassen en ook bij de mannen mogelijk maken om kinderen te verschonen. Voordeel van de IKEA dan weer dat is in het invaliden toilet en bij sommige ook zelfs nog een aparte ruimte.

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Moet gewoon kunnen hoor. Zie het probleem niet.
    Je hebt toch gewoon hokjes. ;)

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook raar zou opkijken maar eigenlijk alleen omdat je verwacht geen man daar aan te treffen. Heb er zelf geen moeite mee maar ik zou ook een schrikgezicht kunnen trekken.

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Tuurlijk moet dit kunnen! Raar dat die vrouwen zo boos keken, ik zou daar echt geen aanstoot aan nemen.

Wat wel raar was: vorige week waren we op vakantie en we gingen zwemmen. Het was heel rustig, dus besloten mijn moeder en ik met mijn dochters in zo'n groot 'familiehok' ons om te kleden (duidelijk voor vrouwen en kinderen, aan de andere kant was er ook een voor vaders).
    Toen kwam er tot twee keer toe een man binnen om een pamper weg te gooien en om de kleding van zijn dochter bij elkaar te scharrelen. Terwijl de moeder gewoon buiten stond te wachten met het kind. Tja, toen heb ik wel even raar gekeken. Ik had me gelukkig al omgekleed maar mijn moeder kon net op tijd haar badpak optrekken. Genant.

18. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Jeetje wat een onzin dat mensen zich daar druk om maken. Wat maakt het nou uit, hij staat daar toch niet naakt?! Er zijn toch gewoon aparte hokjes? Thuis gaan mannen en vrouwen toch ook gewoon op hetzelfde toilet.
    En wat nou als je als vader je dochter moet laten plassen? Dan zal zo'n vader toch mee moeten naar de wc.
    Laatst was ik met mijn zoon in zo'n indoor speeltuin. Hij moest plassen en loop zo met hem het mannen toilet in.
    Later dacht ik opeens oh misschien kon ik beter het vrouwentoilet in.

19. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.864
    5.135
    113
    Home
    tuurlijk moet dat kunnen waar zou hij het anders moeten doen?

20. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    :thumup: Helemaal goed toch! Je kind moet toch gewoon een schone luier. Laat ze lekker de eigenaar van het restaurant boos gaan aankijken. Diegene is er nml. verantwoordelijk voor dat er geen andere verschoningsplek is.

Deel Deze Pagina