Veel pijn bij ovulatie (niet zwanger worden gerelateerd)

Discussie in 'De lounge' gestart door Sophy, 13 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Ik weet niet goed wat ik ermee moet.. al een jaar heb ik steeds bij ovulatie over rechts dagenlang pijn. Buikpijn, zwaar opgezwollen buik, ik kan een dag of 3 slecht zitten en slapen van de pijn. Over links geen probleem. Het zit echt rechts dus om de maand last zeg maar. Eerst dacht ik nog mss een cyste maar het wordt maar niet minder.
    Ik heb rechts geen eileider meer (verwijderd na gesprongen cyste) en heb geen endometriose. Ik gebruik geen ac. En ik ben niet zwanger. Wat kan het zijn? Zou ik hiermee naar de ha kunnen of "hoort het erbij"?

2. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb het ook, vreselijke pijn. Heb er ooit wat onderzoeken voor gehad, echo enzo. Niets gevonden. Ik hoef er niets mee van de gyn, het kan geen kwaad zei ze. Meestal ga ik in bad, pak een kruik of een infrarood lamp tegen de pijn. Voor ik een maagverkleining had slikte ik naproxen (mag nu niet meer) maar warmte helpt echt het beste vind ik.
    Bij mij duurt het geen dagen, maar hooguit een uur of drie extreem (dat ik niks kan, niet elke maand) en dan nog 1-2 dagen na zeuren.

Mijn moeder heeft het ook, mijn zusje in mindere mate dus ik denk ook dat het erfelijk kan zijn.

Maar ik zou wel naar de ha gaan, gewoon om het te laten nakijken.

Deel Deze Pagina