Hoi, Ik ben afgelopen weekend 2 x flauw gevallen. Na een bezoek aan de verloskundige weet ik dat het waarschijnlijk komt door een te lage bloeddruk en haar advies was om het rustig aan te doen. Tot nu toe gaat dat wel goed. Ben gelukkig niet weer duizelig of zo geweest. Waar ik nu alleen enorm mee zit, is dat ik heel erg moe ben lichamelijk. Ik voel me net een oud vrouwtje. Ik kan de trap niet meer gewoon oplopen, moet dan gelijk als ik boven kom ga zitten. En ook het lopen gaat heel moeilijk. Ik kan het gewoon niet volhouden. Ben dan erg buiten adem en heb een zware, beetje pijnlijke buik. Als ik een dag op de bank hang, is er niks aan de hand. Maar het lijkt alsof ik niet eens meer een eindje kan lopen. Heeft dit ook met de bloeddruk te maken? groetjes Lotte
Hoihoi, Nee dat heeft niet met de bloeddruk te maken. Door de zwangerschap ben je vaak sneller vermoeid. Ook heb je vaak eerder verzuring in je spieren waardoor je boven aan de trap in derdaad even moet gaan zitten. Je zou eventueel je ijzergehalte kunnen laten controleren. Imke