Knip, hoe lang had jij hier last van?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lovelylonnes, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hi,

Ik ben 3 weken bevallen mbv de vacuum en heb dus ook een knip gehad. Heb hier over het algemeen weinig last meer van, kan gewoon lekker zitten enzo.

Maar, met de grote boodschap doet het dus wel zeer, waarschijnlijk omdat er dan meer druk op komt de staan. Is dit normaal?
    Ik vloei niet meer en zou graag weer willen proberen te vrijen, maar ook dat durf ik hierdoor niet...

Wat zijn jullie ervaringen met een knip?

gr Lon

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja hoor is heel normaal. Met staan en lopen had ik er ook vrij lang last van. Zeker wel een week of 5/6
    Nu is het over. Vrijen hebben we gedaan na 4 weken.. was niet helemaal zonder gevoeligheid maar de keren daarna was het minder en daarna weg.

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Bij mij kon ik na vier weken pas weer goed zitten en na zes weken hebben we weer sex gehad. Bij mij wel zonder pijn. :)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat wil je niet weten... maar goed.. 2,5 a 3 jaar en nog steeds is het gevoelig want denk ik niet meer over gaat.

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb 1 week echt last gehad (hoewel het al veel minder werd toen de hechtingen er na 5 dagen uit gingen) en daarna nog 1 week een beetje ongemakkelijk. Daarna eigenlijk alleen als er regen aan kwam, hahaha! Dat heb ik nu overigens nog: als er iets met het weer staat te gebeuren gaat mijn litteken 'zeuren'. Ik ben de nieuwe Piet Paulusma, denk ik, hahaha!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Echt last heb ik er een maand of 3 van gehad, maar dat kwam bij mij ook omdat een van de hechtingen is gesprongen (schuin naar achter in mn bil)
    We hebben rond 8 weken gepoogd weer te vrijen, maar dat was niet echt plezierig. Dus al snel weer gestopt.
    We hebben het mede "opgelost" door glijmiddel te gebruiken.

Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik ben sinds een paar weken overgestapt van Cerazette op Microgynon en het vrijen gaat een stuk "beter". Op zich was vrijen al niet echt een probleem meer, maar als "het" wat te lang duurde ging het al snel "schrijnen/branden".

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

is heel normaal hoor. Ik moet zeggen dat ik ook eens een topic heb geopend hierover omdat het een aantal maanden erna ook nog pijn deed. Maar ik hoor vaker dat er meiden zijn die er lang pijn van hebben. Ik heb er nu soms nog last van, maar gelukkig niet meer zoveel als een paar maanden terug.

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    is heel normaal hoor, had na 6 weken weer sex

mijn knip hebben ze te strak gehecht na 1 week moesten er 2 uit en daarna is het verkeerd gegroeit heb nu 3 en een halve lip:x:)

maar ja geen last van in ieder geval, kan alleen niet meer buiten plassen want dan is de broek nat haha

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

he bah wat vervelend zeg! Fijn dat je er in iedergeval geen last meer van hebt, maar balen dat het verkeerd is gegroeid, Hebben ze daarover nog wat gezegd bij de dokter/ziekenhuis?

10. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Natuurlijk is dat normaal, je spier (waar je ontlasting opdrukt) is ws ook ingeknipt. En gun jezelf wat tijd, je bent net 3 weken bevallen!

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hoi ellen

de verloskundige heeft haar excuses aangeboden.
    de verloskundige die ik bij de tweede bevalling heb gehad zou als het nodig was inknippen en weer wat op lappen het was niet nodig had een klein scheurtje 2 hechtingen verder als ik wou kan ik naar de plastiche chirurg, maar heb hier geen belang bij er is verder niemand die mij daar ziet (behalve mijn man haha) en heb er geen last van dus.

ben bij de tweede dus wel naar een andere verloskundige praktijk gegaan

12. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hier er ook lang last van gehad. Wel 9 maanden ofzo. Vooral als ik ongesteld ben; dan voel ik het trekken. Ook als we aan het vrijen zijn en ik opgewonden ben voel ik de 'knip' trekken. Dat heb ik trouwens nu nog wel.

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb soms last van het litteken. Maar bij mij waren al mijn hechtingen (inwendig en uitwendig) gesprongen, waardoor ik een open wond had. Dat was ook nog gaan ontsteken en na 9 weken was het (gelukkig) dicht. Nu voel ik het tijdens de sex met sommige standjes en af en toe met fietsen. Het doet iig geen pijn, maar het litteken doet gewoon pijn. Het wordt vanzelf beter.

Deel Deze Pagina