Bloeding vanaf de dag van ovulatie, stopt niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dalysa, 22 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Hallo iedereen,

Ik heb een vraag en ik hoop echt dat iemand mij kan geruststellen. Ik zou vorige maandag mijn vierde iui inseminatie moeten hebben gedaan maar ik was te ziek en had te heftige medicatie om deze door te laten gaan. Ik heb echter op zaterdagavond wel gewoon ovitrelle gezet zoals afgesproken met gyn.

Nu bloed ik sinds maandag avond en is dit niet opgehouden. Het begon met oud bloed maar is inmiddels donkerrood en met weefsel. Ik heb dinsdag en woensdag contact gehad met gynaecoloog maar zij houdt het op een ovulatiebloeding. Ik heb hier met de hoeveelheid bloed geen vertrouwen meer in. Daarnaast heb ik mijn baarmoedermond gevoeld en deze was zacht en stond open. Dit lijkt mij niet de normale stand tussen ovulatie en menstruatie.

Misschien ook handig om te vermelden dat mijn follikels niet leken te willen groeien. Heb drie echoes gehad waarbij de follikels bleven steken op 15 mm ondanks de menopur en bij de laatste echo is besloten om nog 3 dagen te spuiten en dan de menopur te zetten. Ik had echter wel vanaf de eerste echo een goede baarmoederslijmvlies en de arts die was verbaast dat de follikels niet rijp waren.

Heeft iemand ervaring hiermee? Of kan mij vertellen hoe lang een ovulatiebloeding kan aanhouden en hoe heftig die kan zijn?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier duurden ovulatie bloedingen 3-4 dagen en leek wel op een menstruatie. Alleen dan minder hevig...maar had wel maandverband/tampons nodig.

Deel Deze Pagina