Hallo iedereen! De laatste keer dat ik ongesteld was, was 3 januari. Ik heb een normale cyclus van 28 dagen dus hoorde rond 1 februari ongesteld te worden. Ik werd maar niet ongesteld en heb op 5 en 7 februari getest. Die waren allebij negatief. Ik heb gisteren (10 februari) een heel klein beetje helderrood bloedverlies gehad, hooguit 4 druppeltjes. Dit vond ik raar want normaal gesproken als ik ongesteld ben komt het goed los zeg maar haha. Nu vandaag heb ik helemaal niet gebloed! Ik heb gelezen dat je eiersprong ook later kan zijn geweest, en dat ik dus pas later bevrucht kan zijn. Ik wil graag zwanger worden maar heb geen kenmerken van een zwangerschap, al vind mijn vriend van wel en dacht hij toch echt dat ik zwanger was! Wat is nu voor mij het best om te doen? Nog even afwachten of ik dan toch echt ongesteld ga worden, of over een paar dagen opnieuw testen? Groetjess anoniempje!
Het kan zeker dat je je eisprong later hebt gehad en dat dit gewoon een langere cyclus word. Ik zou het voor de zekerheid nog af en toe gezellig maken en misschien over een weekje nog een keer testen.
Ben je allang van de pil af? Je lijf kan nml ook van slag zijn door pilstop en het op gang komen van de natuurlijke cyclus. Anderzijds, wat hierboven ook is gezegd, soms houd je lijf er een "hobbel" op na en heb je een langere cyclus.
Er bestaat altijd een mogelijkheid dat je zwanger bent. Toen ik nog mijn menstruatie kreeg, begon het eerlijk gezegd ook zoals jij het zegt. Eerst een paar druppeltjes en de dag erna barstte het vaak los. Heb je vandaag nog wat last gehad van bloedverlies? Zo niet dan kan het een aantal oorzaken hebben, meest voor de handliggende is een contactbloeding, maar ook innestelingsbloeding of ovulatie bloeding. Ook is het een mogelijkheid dat je een langere cyclus hebt. Het beste wat je kunt doen, hoe moeilijk het ook is, is afwachten! Zou het de komende tijd regelmatig gezellig hebben je weet maar nooit waar het goed voor kan zijn. Mocht je je menstruatie wel krijgen zou je misschien kunnen beginnen aan tempen/ovutesten zodat je je cyclus beter in beeld krijgt.
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik ben nu voor de 3e maand gestopt met de pil maar de eerste 2 maanden gingen netjes om de 28 dagen. Toen ik 3 jaar geleden was gestopt met de pil hield ik ook precies dezelfde cyclus aan. Het duurde toen wel bijna een jaar voordat ik zwanger werd helaas. Ik heb vandaag geen enkele druppel bloed gehad en ook niet het gevoel dat het nog gaat doorzetten! Ik denk ook dat wachten het beste is en mocht ik niet ongesteld worden test ik over een week weer!
Je schrijft dat je gisteren een heel klein beetje bloedverlies had. Dit kan een voorbode zijn van je menstruatie. Of het was een ovulatiebloeding. In dat geval wordt je over een kleine 2 weken ongesteld. Verder is er nog een kansje dat het innestelbloed was (wat vaker niet dan wel voorkomt). In dat geval zou je over een dag of 4 toch een licht streepje moeten zien op een zwangerschapstest aangezien je vanaf innesteling HCG aanmaakt. En de ene keer stoppen met de pil kun je helaas niet vergelijken met de andere keren stoppen met de pil. Het komt voor dat men na pilstop direct tijdelijk onregelmatig is. Maar het komt helaas ook voor dat je eerst een paar keurige cyclussen hebt na pilstop waarna je cyclus alsnog op de hobbel kan slaan. Er staat niet voor niets een jaar voor ontpillen helaas.
Hey meid ik zit in hetxzelfde schuitje als jij laatste regels was 4 jan op 17 en 18 deed ik een ovulatietest beide strepen waren donker dus ik dacht ok daar komt eisprong dan 20ste in de vm op werk wat krampen dus ik dacht daar hebbje de eisprong .Maar dan 22jan echt krampen pijn vervelend ik zo wat doet men lichaam nu toch vr de zekerheid terug ovulatietest gedaan en die teststreep was nog roder als controlestreep dus vele op forum zeiden dat is je eisprong ok ervoor grklust maar na 22ste eigenlijk niet meer bijgehouden 26ste jan voelde ik me plots niet lekker .Ik wist even niet hoe of wat ik moest doen liggen zitten rondlopen die last heeft half uurtje tot een uur geduurd.Weet nu nog steeds niet wat dit jan zijn. Heb meestal cycluq van 29 a 30 dagen dus verwachttexregels rond 2 a 3 feb maar als ik dan reken vanaf 22 jan met de knaltest zat ik eond nod 5a 7 feb. Nu op 6 (dan had ik wel krampen)en 7 feb helderrood bloedverlies sinds 8 feb niks bloed of bruin ni meer en tot op heden nog steeds omiwitte testen en wel duidelijk het zwanger gevoel boeren borsten met vlage spanning in af en toe misselijk gevoel . Heb ook geen buikpijn of dat menstruatie moet komen ook geen lage rugpijn. Woensdag 8 feb bloedafname en was negatief de gyne zegt het te vroeg is dat ik toch 10 a 14 dg moet wachten na innestelingsbloed dus we moeten nog evrntjes geduld hebben. Van zodra ik een positieve test in handen heb kom ik het zeker zeggen Dit is zo raar en mijn gevoel zegt er in mijn lichaam iets niet klopt Wachten duurt zo lang een eeuwigheid wil gewoon bevestiging dat mijn lichaam iets voelt
Heey mamajongens! Ik hou mijn eisprong nog niet bij omdat dit pas de 2e/3e ronde zou zijn! Maar wow dat is ook superspannend voor jou! Ik hoop dat je over 2 weken knalpositief test! Ik heb zelf ook helemaal niet meer gebloed en krijg af en toe last van een misselijk gevoel. Heb ook op internet gelezen dat het een innestelingsbloeding kon zijn, dat het gewoon wat later is gebeurd. Dat hoop ik natuurlijk, maar mocht ik gewoon weer ongesteld worden wil ik niet super teleurgesteld zijn!
Ja is wat ik ook denk een late eisprong en mss ook een late innesteling hier af en toe krampen in de buik en iets nadien diarree . Ja hier ook met vlagen misselijk en dan gaat het weer over.
Al nieuws hier nog steeds afwachten voel me wel misselijk pfff wanneer gazt dat hcg stijgen.. en duidelijkheid hebben ?
Elyn, oh dat is niet fijn om te horen Mamajongens, hier nog niet ongesteld en ik ga morgen of overmorgen een testje wagen denk ik! Ik ook nog misselijk! Als het goed is hoor je na 4/5 dagen genoeg hcg te hebben om positief te testen!
Kzit vandaag een week nadat innestelingsbloed begon en woensdag bloedafname gedaan maar dan was er nog niks van hcg
Nog steeds het zelfde geen bloed geeft moed Een emodagje vandaag kdoe ni anders eraan denken en spanning in de borsten Hopelijk snel klaarheid... Lage bloeddruk en moe geen zin voor niets
Hi, zo herkenbaar.... mijn nod zou zondg of maandag moeten zijn. Zaterdag getest en negatief. Hoe groot zo de kans zijn? Enige wat anders is dan andere keren is dat ik mij beter voel dan wanneer ik ongesteld moet worden. Alleen nu last van mijn liezen en een beetje duizelig. @mammajongens; moet lachen om je quote 'geen bloed geeft moed' 👍🏻
Als het echt innestelbloed was geweest, dan was er HCG gevonden in je bloed! Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan. En bovendien kan een bloedtest veel eerder aantonen dat je zwanger bent dan een urinetest. Je bloedtest was negatief. Je bent dus niet zwanger en het was dus geen innestelbloed, maar wellicht gewoon je menstruatie. Verder komt innestelbloed vaker niet dan wel voor. Het is sowieso niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap. Vraag me dus af hoe jij zo zeker weet dat het innestelbloed was? Want de enige manier om dat zeker te weten is dat je nu dan zwanger bent, maar dat is helaas dus niet zo! Het zou wellicht dus veel verstandiger zijn om je nu te richten op je naderende eisprong voor het geval je die misloopt, omdat je nog steeds hoopt zwanger te zijn terwijl dat dus niet zo is....
Ik heb na de lichte bloeding niet meer getest, ik heb gelezen (mocht het een inestelingsbloeding zijn) dat je lichaam inderdaad pas vanaf dan hcg aanmaakt. Het liefst pas 7 dagen na de mogelijke innesteling testen.. ik wacht dus nog even af op een testje!