Buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik probeer zwanger te raken, heb geen pil genomen dus hoef niet te ontpillen. Dit is onze 2de ronde.

    Sinds gisteren heb ik buikpijn (eisprong was volgens berekening 15/8 maar ik had 17/8 snachts die vreselijke buikpijn die mijn eisprong veroorzaakt dus of de eisprong nu een beetje later was... geen idee), bijvoorbeeld als ik stap of hoest en sommige momenten gewoon continu. Soms lijkt het op menstruatiekrampen. Nu moet ik wel zeggen dat ik deze maand een ENORM pijnlijke eisprong heb gehad.

    Ik had vroeger pco en heb 2 jaar moeten werken om uiteindelijk zwanger te raken van mijn nu 3jarige dochter. Na mijn bevalling werd ik regelmatig en ik krijg om de 30 dagen de duiveltjes.

    Iemand ervaring mee, of een idee wat dit kan zijn? Ik begin te vrezen dat ik opnieuw problemen ga krijgen... Als het volgende maand even erg of erger is ga ik sowieso vragen voor een echo.
     
  2. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik heb mijn eisprong ook pas op dag 18, terwijl ik een cyclus heb van tussen de 28 en 30 dagen dus dat kan dat je de 17e je ei had.

    xxx Joyce
     

Deel Deze Pagina