Te snel seks gehad?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door BeetjeMama, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik heb even getwijfeld of ik dit wel openbaar ging vragen hier, maar ik ga het toch doen!

Ik ben dik 3,5 week geleden bevallen (met 24 weken) en daarbij ingeknipt en gehecht.

Ik was al dagen héél minimaal aan het vloeien (echt hooguit een paar drupjes waterig bruine vloei per dag) en gister helemaal niets meer.

Gisteravond dacht ik dus dat het wel kon (omdat ik gelezen had dat als je niet meer vloeide, je gewoon weer seks kon hebben). Qua gevoel ging het super gelukkig!

Maar nu had ik na de seks weer een beetje slijmverlies met bloed en ook vandaag weer bij het afvegen wat slijmverlies met bloed. Verder helemaal niets, door de dag heen enzo. Maar wel met helder bloed (zeer minimaal wel, echt een klein sliertje), maar heb al een hele tijd geen helder bloed meer gehad.

Was het te vroeg? Kan dit kwaad? Of is het normaal en helemaal niet erg....

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.127
    1.827
    113
    Kan zijn dat het even waker geschut is of dat je misschien nu wel ongesteld word/ bent.

Als je geen pijn hebt verder dan kan het geen kwaad.
    Zijn je hechtingen niet een beetje uit gerekt misschien bloed je een beetje daar uit.

3. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Bedankt voor je reactie.

Nee heb verder nergens last van. Geen pijn o.i.d.

Het komt echt van binnen. Sliertje slijm met een heel klein sliertje helder bloed er in. Gisteravond 1 keer en vandaag 1 keer tot nu toe.
    Ongesteldheid lijkt me niet, dan zal ik wel wat meer bloeden neem ik aan?

Moet ik nu weer wachten voor ik weer seks mag hebben?

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.127
    1.827
    113
    Geen idee eerlijk gezegd.

Maar dat slierten heb ik ook gehad kon het zo weg halen.
    Misschien toch even wachten tot het wat rustig is dus gen bloed meer.
    En dan kijken wat het doet als je weer gemeenschap hebt.

Maarwilde wel even zeggen dat ik het heel erg vind 24 weken bevallen zal ook wel heel moeilijk voor je zijn,
    Wilje dan ook sterkte wensen.

5. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Dankjewel...
    Het is een hel! Maar ik zie dat jij als geen ander weet hoe het is om je kindje te verliezen helaas. Ben blij voor je dat je van zijn/haar brusje kunt genieten nu! Hopelijk kunnen wij dat over een tijd ook.

6. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.127
    1.827
    113
    Hoop het ook voor je.
    Zou wel heel fijn zijn.

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier was het vloeien na ongeveer 3 weken heeeeel minimaal, maar na een week kwam het weer een beetje terug en heeft het nog weer 2 weken geduurd. Dat schijnt vaker te gebeuren zei de verloskundige. En
    bij mij was het ook geen ongi, want heb geen bloed meer gezien sindsdien. Ik zou het gewoon nog even rustig aan doen..
    Sterkte meid!!!

8. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik heb verder vandaag helemaal geen vloei/bloed gehad meer.
    Dus alleen gisteravond 1 keertje een klein sliertje bloed en vanmorgen 1 keertje een klein sliertje bloed. Verder helemaal niets.

Hopelijk valt het dan allemaal wel mee!

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Als je je goed voelt en geen pijn hebt is het toch goed meid.

Wil je ook even veel sterkte wensen met het verlies.. Wat een hel.

10. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ja het deed gelukkig helemaal geen pijn (voelde wel wat 'gekneusd aan, maar niet echt hinderlijk) en het litteken/de knip deed helemaal geen pijn.

Vind het gewoon een fijne manier om even lekker af te schakelen en te ontspannen.

Ik heb sinds toen alsnog iedere dag wel minimaal 1 keer wat roze/oranje slijm verloren bij het naar de wc gaan. Verder vloei ik helemaal niets meer.

Omdat ik niet zeker weet of het iets te maken kan hebben met de seks, hebben we voor de zekerheid besloten hier verder weer even mee te wachten en eerst maar eens te overleggen met de gyn of het geen kwaad kan. We willen natuurlijk niet dat het risico's kan hebben voor het opnieuw zwanger worden!!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    he meid , kan het miss zo zijn dat er toch nog ''iets'' zat wat miss tijdens de sex heeft losgelaten?
    (hoop dat je me eenbeetje volgt?)

En ook ik wilde je heel veel sterkte wensen met dit enorme zware verlies.
    wat een prachtige naam Nora!

12. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Weet ik niet of dat kan. Is niet het eerste waar ik aan zou denken eerlijk gezegd. Omdat ik pas de dag erna dit slijm verloor (en de dag dáárna weer). Als iets had losgelaten zou ik verwachten dat het diezelfde avond ofzo nog zo zou zijn geweest...

Maar niets is uit te sluiten denk ik. Zal in ieder geval mijn gyn vragen of het normaal is!

En bedankt! We zijn ook heel erg blij met de naam. Gelukkig hadden we die al zo vroeg...

Deel Deze Pagina