Hallo meiden, Zouden jullie even naar me tempstaatje kunnen kijken? Normaal gesproken voel ik elke maand me eisprong wel 3 dagen. Eerst heb ik me vruchtbare slijm, zie ik een duidelijke tempdip en dan last van de eisprong, pijn in me buik links of rechts en stijgt me temp boven de 37. Nu geeft me tempstaatje voor het eerst geen coverlijn aan. Tich heb ik 2 dagen me vruchtbare slijm gehad. Ik snap er helemaal niets van. Wanneer denken jullie dat ik me ei gehad heb of heb ik geen ei gehad en kan ie nog komen aangezien ik me vrichtbare slijm al gehad heb? Graag jullie mening!! Liefs van mamatje
Help dames!! De tempmethode geeft aan dat ik nog geen eisprong gehad heb...maar op 7 en 8 mei had ik rekbaar vruchtbare slijnmafscheiding en ook een tempdipje gehad en nu had ik gisteren weer rekbaar vruchtbaar slijm....Denk iedere keer me ei te voelen normaal heb ik daar 3 dagen last van...maar nu denk ik hem iedere keer te voelen ook al die rond 8 mei en nu sinds gisteren..maar eerst was het links en nu rechts....zou ik een dubele eisprong gehad hebben deze maand? Kom helemaal niet meer wijs uit me temp!! Graag jullie ideetjes hierover Alvast bedankt liefs van Mamatje