Verloop van miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door ellen1986, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1986

ellen1986 Lid

18 nov 2012
    8
    0
    0
    Hoihoi,

Wilde mijn verhaal graag delen/heb wat vragen. Heeft iemand een reactie/idee?

Donderdag 2 mei had ik een positieve test. Omdat ik onder behandeling sta bij de gyn moest ik die vrijdag bloed komen prikken (uitslag was positief). Op maandag moest ik weer bloed prikken; de uitslag was niet goed.. mijn hcg was niet gestegen en ik zou volgens de mevrouw aan de telefoon deze week een vroege miskraam verwachten.

Sinds afgelopen dinsdag steeds een beetje bruin 'bloed' bij het afvegen. Op woensdag echt bloeding.

Ik verlies heel veel, waarvan soms heel grote bloed stolsels (soms wel 5 cm groot). Is dit normaal? Ik weet ook niet of ik het vruchtje/vruchtzakje al kwijt ben inmiddels.

Op woensdag had ik 'normale' krampen, zoals ik deze altijd heb bij mijn menstruatie. Gisteren waren deze echt heel heftig, waarbij het gisteravond een paar uur continue pijn is geweest (ik kan veel hebben, maar ik werd misselijk van de pijn). Toen ik vanmorgen wakker werd verloor ik weer een enorme bloedprop en ging deze pijn verder. In de loop van de ochtend is deze pijn gezakt en heb ik alleen nog af en toe nog kramp.

Heeft iemand een idee hoe een miskraam 'normaal' verloopt? Ik heb het idee/gevoel dat ik erg veel (en grote) bloedproppen verlies, en daardoor ook veel bloed in het algemeen. Vandaag voelde ik mij ook lichamelijk verzwakt door het bloedverlies (heel erg moe, hogere hartslag, niet vooruit te branden). Ik heb overigens ook pijn met gaan zitten en wanneer ik moet poepen. Herkent iemand dit?

Ik moet aanstaande maandag weer bloedprikken om te kijken of de hcg waarde gedaald is. Ik vind het allemaal erg lastig om mee om te gaan, omdat ik gewoon geen idee heb wat 'normaal' is en hoe dit soort dingen lopen/zouden moeten lopen/etc..

Ik hoor het graag,
    Liefs, van mij

2. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Hoi ten eerste wil ik je heel veel sterkte wensen met het verlies ik ken herken mezelf er wel in wss ben je het vruchtje nu wel kwijt nu de pijn minder wordt ik weet natuurlyk niet hoever je Was maar zoals t nu klinkt ben je het vruchtje wel kwijt het doet echt pijn maar zodra je het vruchtje kwijt bent dan neemt de pijn af neem iig je rust ga ff liggen als je moe voelt want het is een klap voor je lichaam je kan ook pb xx

3. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Als het goed is trouwens moeten de bloedstolsels wel kleiner worden

4. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik heb vorige week ook een miskraam gehad en ik herken ook veel van je verhaal. De bloedstolsel zo groot lijken mij daarom 'normaal'. Mijn verloskundige zei wel dat het moest afnemen zodra je alles verloren hebt. Hou in de gaten of je geen koorts krijgt, dan moet je direct bellen.

Sterkte met dit verlies. Neem je tijd om alles te verwerken, want het valt niet mee!

Deel Deze Pagina