Dank jullie wel ik hoop het zo.. Normaal voordat ik ongi word zet mijn buik op maar dat is nu ook niet zo.. Erg spannend, vooral ook omdat tot nu toe de mensen die hetzelfde hadden ook zwanger waren/zijn...
Hé! Ik heb precies hetzelfde nu... Al vier dagen het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden. Het rommelt en trekt, maar er gebeurt maar niets. Normaal gesproken word ik meteen ongesteld als de kramp begint. Ik ben nu een dag overtijd. Als het morgen nog steeds niet komt, dan ga ik aan het einde van de week een testje doen. Succes met de zenuwen! Esther
Hee Jane, Ik klets ook mee in een zwanger-worden-clubje waar je ook mee bent gaan kletsen... We zitten echt in hetzelfde schuitje zeg... Alleen heb jij wel al een test gedaan??! Gelukkig lees je best veel dat meiden daarna idd zwanger blijken te zijn he... das wel fijn... Het is bijna maandag, dan zijn de winkels weer open...testen!!! Ik test woensdag denk ik weer... (of toch morgen, haha...) Ik duim voor je!!! (en voor mezelf...) Groetjes Mjanne
@ Jane klinkt spannend allemaal!! Morgen om 9 uur voor de deur van de kruidvat?! Ik hoop heel erg dat het raak is!
Jee, wat een herkenbare symptomen.... Bij mij was het de eerste syclus na het stoppen met de pil, dus dacht dat ik daardoor gewoon minder ongesteld was (3 dagen wat roze/bruin). Had het gevoel dat het ieder moment echt kon doorbreken. Ikzelf had echt niet het idee zwanger te zijn... mijn man daarentegen wel. Hij had mijn moodswings wel al opgemerkt Ik zou zeggen. Vandaag naar de kruidvat ofzo om een test te halen en hopelijk heb je dan dadelijk nog een een duidelijke uitslag in je handen! Succes ermee.
Spannend hier zeg! Ik heb het ook.... Voel me vreselijk ongesteld, maar nog geen bloed... Ik test morgen pas weer. Heb gister wel getest, maar negatief. (3 uur na afleestijd een heel vaag streepje, dus die telt niet) Ik hoop dat je goed nieuws hebt vandaag!
Hallo dames, ben even aan het meelezen.. en ben benieuwd of er iemand tussen zit die zwanger is! Nou moet ik zeggen dat ik precies dezelfde klachten had bij mijn vorige cyclus. Maar ik ben ook nog niet zo lang gestopt met de pil. Dus waarschijnlijk komt het daar door..
Dat had ik ook dat ik dacht dat ik ongesteld werd,maar ik was toch zwanger. Ik heb nu weer het gevoel dat ik ongesteld moet worden.Maar ben het nog niet.
Ik ben ook erg benieuwd! Hier gaat de kruidvat op maandag alleen pas om 1 uur open, dus misschien bij TS ook wel