Mijn cyclus duurd 21 dagen. Soms 22. Tijdens mijn ovulatie flink geklust... 4 september moet ik ong mijn menstruatie krijgen. Hopenlijk niet! Ik voel me dit keer echt zwanger. Mijn lichaam en hoofd zegt me dat het zo is. Ik kon niet wachten met testen en heb er 1 van keuidvat gedaan. Ik zag binnen 2 minuten al een heel licht streepje. Op de foto is hij lichter. Zien jullie iets? Ik zit dus nu op 6 voor NOD..
Ik kan het op je foto niet goed zien helaas Maar als je hem in het echt ziet dan heb ik goede hoop voor je!
Ja klopt, dan verslechterd de kwaliteit echt aanzienlijk! Maar als je zelf al iets ziet dan heb je morgen ochtend waarschijnlijk een duidelijkere test in handen Ben heel benieuwd! Hou je ons op de hoogte?
Ik zal zeker morgen ochtend testen! Ik houd jullie op de hoogte! Ik heb nu sinds vanmiddag ineens ook krampen in mn onderbuik. Drukkend gevoel. Menstruatie kan nog niet dus ik denk dat het goed zit! Hihi
Volgens mij heb je een screenshot gemaakt of niet? Die zijn nog dramatischer na uploaden. Je kunt beter de originele foto plaatsen.
Heel in de verte denk ik iets te zien maar weet t niet zeker. Hier afgelopen zaterdag op 8/9 dpo zelf een lichtroze streepje gehad op de test maar gisteren en vandaag helemaal wit dus hoe dat kan.. Lees laatste tijd dat kv soms vage streepjes geeft. Hopelijk is hij bij jou morgen wel duidelijk te zien..
Dit kan toch komen doordat her advies is eigenlijk pas vanaf NOD te testen. De meeste zwangerschappen gaan voor nod mis en wordt een vrouw dus eigenlijk gewoon ongesteld wanneer ze her verwacht snap je? Maar omdat veel vrouwen steeds vroeger gaan testen kan het dus zijn dat je eerst wen streepje hebt en daarna niet meer en je ongesteld Wordt. Of heb jij eerst wel streepjes toen niet en daarna weer wel? Als dit niet het geval is kan het dus zijn dat je zwanger was maar we met de innesteling iets niet goed is gegaan en het hcg hormoon weer afneemt. Blijft altijd spannend een zwangerschap. Hadden we maar garanties dan was het soms een stuk makkelijker.
Ik lijk denk ik niet zekker in de verte met veel turen iets te zien. Ben benieuwd naar je test van morgenochtend ik duim voor je!
Ja dat weet ik hoor. Ben normaal geen vroegtester omdat ik weet dat het eigenlijk nog te vroeg is. Normaal blijven mijn testen altijd spierwit en had deze keer een heel licht streepje. Misschien is er een 'beginnetje' geweest of misschien een vals lijntje. Lees daar namelijk wel vaker wat over. De testen daarna zijn negatief geweest. Wacht nu tot menstruatie doorbreekt.