is het mis?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by stamboom, Sep 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Ben vandaag 6 weken en 5 dagen zwanger en heb afgelopen maandag een echo gehad waarop een vruchtje te zien was met een kloppend hartje.
    Echter vandaag al gehele dag af en aan wat bloedverlies, vanmorgen best veel in de loop van de dag minder. Heb geen buikpijn/krampen. Wat is nu de kans dat het misgaat en wat kan ik dan verwachten. Zijn er evt. andere oorzaken van het bloedverlies te noemen.
    Heb wel ZH gebeld, waar ik onder behandeling ben, maar kreeg daar de dooddoener äfwachten"te horen. Heb wel een echo kunnen regelen voor as. maandag.
    Alvast bedankt voor jullie antwoord.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi stamboom,

AFwachten is niet leuk om te horen maar helaas is dat het enige wat je op dit moment kunt doen. Maandag weet je meer............
    Door de goede doorbloeding en de groei van de baarmoeder kan er soms een haarvatje knappen waardoor je wat bloedverlies kan hebben. Vaak is het niet veel en duurt het niet langer dan een dag.
    Gemeenschap,ontlasting,sporten kan het bloedverlies triggeren. Houd je rustig dit weekeinde en heel veel sterkte maandag!

Imke

3. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Alsnog bedankt voor je antwoord.
    Heb nu echter nog een vraagje. Ben vandaag idd. voor de echo geweest en alles was goed! De echoscopiste kon echter wel een "blauwe plek"zien. (zo noemde ze het). Dit was oud bloed ws. van de innesteling. Nu ben ik van de emotie vergeten te vragen hoelang ik dus nog last van de bloedingen zou kunnen houden, want ik neem aan dat dat oude bloed er toch uit moet? Had vanavond ook weer naar mijn idee flink wat bloedverlies (was wel donkerrood/bruin). Alvast bedankt voor je antwoord!

Share This Page