hallo, weten jullie raad? allereerst moet ik zeggen dat mijn banner waarschijnlijk niet klopt. ik zit pas in de eerste periode en heb dus maar gewoon het gemiddelde ingevoerd. ben 24 sept voor het laatst ongesteld worden heb van allerlei "dingen" gevoeld aan mijn lijf die ik nog nooit heb gevoeld maar dit kan natuurlijk ook met ontpillen te maken hebbenn. meer dan een week geleden een test gedaan en hier was niets op te zien. afgelopen woensdag op de wc bij het afvegen wat heel licht roze bloed gehad. (klinkt stom maar had beetje moeite gehad op de wc dus wel hard zitten persen) sorry vies verhaal he?! ik dus helemaal bang dat ik ongesteld zou worden. maar het was meteen weg, heb geen tampon nodig gehad er zat de dag erna alleen een heeeeel klein beetje bruine rotzooi in mijn broekje. maar dat was eigenlijk niets zondagmorgen na het vrijen was er weer een heel klein beetje roze maar meteen daarna weer niets.. wat kan dit zijn? mag ik vanaf woensdag mijn nieuwe periode gaan tellen? heb nu echt geen flauw idee hoe ik het moet zien....... maar ben dus eigenlijk nog steeds niet ongesteld geweest sinds 24 sept. wat zouden jullie doen? Liefs Marianne ps. sorry voor het vieze verhaal...
Hoi Marianne, Geeft niets, we hebben allemaal verhalen met details daar zijn we voor hahaha Ik herken je verhaal wel. Ik had het vorige week ook steeds een klein beetje bruinig iets. Bij mij heeft uiteindelijk mijn ongi doorgezet en ik denk dat dit bij jou ook wel gaat gebeuren. Zelf zit in nu in ronde 3 en heb geen last gehad van zulke late menstruaties, maar heb hier wel op het forum gelezen dat het na stoppen met de pil wel 3 tot 6 maanden kan duren voordat je je eerste menstruatie weer hebt. Ik zou het nog even afwachten en anders nog even een testje doen. Ik denk niet dat het verstandig is om nu al van je nieuwe cyclus uit te gaan als je ongi nog niet "echt" heeft doorgezet. Suc6 verder en hou ons op de hoogte. Liefs Kweb
Hey! Hoe is het nu met je? Nog steeds overtijd of ben je inmiddels ongesteld geworden? Ik ben benieuwd! Liefs Leonie
je kunt pas aan een nieuwe ronde beginnen als je echt rood bloed hebt. Waarschijnlijk een lange cyclus dus.... helaas..