Hoi meiden! Dinsdag heb ik misschien mijn ei gehad ( volgens de gyn zou die rond die dag springen) en sindsdien heb ik erg veel krampen en een zeurderig gevoel in mijn buik en moet ik vaker plassen ( denk geen blaasontsteking) is dit ook een typisch teken van een aankomende ongi als je vlak na de eisprong krampen blijft houden? Want het is al 12 jaar geleden dat ik ongi werd zonder de pil, dus weet niet meer hoe het voelt haha. Liefs Daantje[/code]
Lastig he....na de pil weer "op eigen kracht" je cyclus hebben. Het zouden pms klachten kunnen zijn. Ik merk, dat ze bij mij ook per keer verschillen. de ene maand fiets ik er doorheen, de andere maand moet je niet in mijn buurt komen, zo vlak voor de ongesteldheid. Hou voor jezelf bij wat je voelt en merkt. Zo leer je op termijn je eigen cyclus beter kennen en herkennen. Dan weet je ook wat voor jou normaal is en wat niet!
Hoi hellen, ja dat is idd lastig ja, vooral omdat ik al 4,5 mnd gestopt ben. Hebben nog meer meiden last van krampen/zeurende pijn vlak na de eisprong die aan blijft houden? Liefs Daantje
Hoi daantje, Ik heb precies hetzelfde als jij. Moet zaterdag ongie worden, en heb al sinds afgelopen vrijdag (als het al niet iets langer is) constant last van een zeurend gevoel onder in mijn buik. Soms trekt het aan de linkerkant, en de andere keer aan de rechterkant. maar overheersend gewoon een zeurderig gevoel.Dit is onze derde ronde, dus ik denk dat het ontpillen wel zo ongeveer over is. Ook heb ik heel af en toe een steek in mijn borst. Ben heel benieuwd, heb wat gegoogled, maar er zijn heel veel meiden die hier last van hebben en toch zwanger waren!Dus goede hoop! Ik zie het zaterdag. Jij nog iets langer geloof ik? Ik ga duimen!
Hoi Daantje, ook ik heb precies hetzelfde. Wij zitten nu in ronde 2, dus bij mij kan het misschien nog wel te maken hebben met het ontpillen. Ook heb ik erg last van borrelende darmen en winderigheid
Hoi meid! Ja, ik tel voor het gemak 14 dagen na de eisprong omdat dit voor de gyn de gemiddelde lengte is van de lf. Dus dan zou ik de 12e mijn NOD hebben. hoeveel dagen na je ei is jou NOD? Ik hoop dat we beiden positief mogen testen haha dat zou nog eens mooi zijn! Laat je het nog even weten als je getest hebt? Liefs
@ Marcella wij lopen dan gelijk op... Ik moet zaterdag ook ongi worden wanneer ik rekening hou met de normale lf van 14 dgn. Helaas voor mij was vorige maand mijn lf maar 7 dgn, en dat is tekort voor een innestelling. Hopen dus dat mijn ongi deze ronde minstens 14 dgn wil wachten... of langer natuurlijk
Hey! Ik weet niet of je laatste berichtje op mij gericht was, maar k reageer gewoon Ik ga gewoon uit van een cyclus van 28 dagen. De eerste was 29 dagen en de tweede 28 dagen dus vandaar.. Was de 13e december voor het laatst ongi, dus + 28......... Moet wel zeggen dat het wel heel moeilijk is hoor, om niet te testen. Maar zolang voor NOD komt vast niet goed Maar ik laat het je weten als ik getest heb..
Ik had dit de vorige ronde ook en dacht echt dat ik zwanger was. Nu heb ik het ook alweer een paar dagen en volgens mij komt het gewoon door de hormonen. Dat verandert allemaal na de eisprong en kunnen soortgelijke klachten als bij een zwangerschap veroorzaken. Het zou natuurlijk ook gewoon raak kunnen zijn, maar dat blijft afwachten. Succes!
@ chantal: Vind jij het ook zo moeilijk om te wachten? De tijd schiet hier echt niet op Ben zo benieuwd! Laat je het weten als je getest hebt?
ook hier dezelfde klachten. Elke keer weer hoop ik dat het betekent dat ik zwanger ben, maar als ik even goed in mijn geheugen graaf weet ik dat ik het altijd heb. nou ja, even afwachten nog maar. Wel moeilijk hoor, ik zou de hele dag wel kunnen testen
Hallo dames! Hier nog even een berichtje van mij. Had beloofd dat ik wat zou laten weten als ik getest had. Nou, ondertussen al 4 testen doorheen gewerkt, maar nog steeds negatief. En nog geen spoor van ongi. Geduld wordt nu wel erg op de proef gesteld Maargoed, vandaag 5 dagen overtijd. We zien wel.. Liefs
Ik had afgelopen dinsdag mn ei en maandag was mn vruchtbaarste dag. Nu heb ik vanaf maandag last van krampen in mn buik, aan de diarree maar voel me niet ziek ofzo, af en toe last van mn maag (heb daar weleens meer last van) maar het is de eerste keer dat ik aan de diarree bent en krampen heb maar voel me niet ziek. Ik zit al in ronde 8 dus het is geen ontpillen. Zijn er meer van jullie die daar last van hebben?
ik ben pas gestopt met de pil, 25-12-08 had ik mijn laatste pil, ben toen dinsdag ongie geworden, en afgelopen zondag hebben we sex gehad, heb nu ook een zeurende pijn in me linker zei al 3 dagen vandaag op zun ergste, veel slijm wat er uit kom sorry vor details, veel moe, rugpijn, honger. maar wat die steken en krampjes zijn weet ik ook niet, ik denk niet dat ik al zwanger zou kunnen zijn, maar als je je ei hebt houden die steekjes en krampen dan 3 dagen aan? vrouwenlichaam zit raar in elkaar haha
heb ik dus ook, heb waarschijnlijk ook me ei gehad ( dinsdag en afgelopen zndag geklust ) dat is niet zeker, maar even daarvan uit gegaan dat dat me ei was, heb ook krampjes steken,voel me ook niet ziek hoor, maar wel erg moe, puistjes, honger gelere plas, rugpijn,
Dag meiden! Ik heb clomid genomen. Resultaat waren drie follikes (één grote en twee kleinere), gyn was er van overtuigd dat ik sprongske zou hebben. Nu heb ik de voorbije 4-5 dagen echt heel veel lage buikpijn gehad, amai. Ik dacht eerst dat het mijn darmen waren maar ik geloof er niet in. Moet iets anders geweest zijn. Gyn had gezegd dat mijn eike nie lang meer op zich zou laten wachten dus hebben ferm geklust, om de twee dagen. Deed wel wat pijn in mijn onderbuik de laatste dagen. Zou dat een goed teken zijn? Of zou dat enkel willen zeggen dat mijn eike er is? Nu, vandaag doet het geen pijn meer. Moet nog anderhalve week geduld hebben om te zien of ik ongi word of nie... Pff, ik kan zolang niet wachten, ik zou het nu al willen weten eerlijk gezegd! Dacht tijdens de pijnlijke dagen dat ik wel es prijs zou kunnen hebben maar nu die pijn weg is heb ik terug het gevoel dat we geen succes zullen hebben. Ambetant hé dat wachten!
wie weet brengt het nog wat goeds deze maand ik heb ook last van puistjes en donkere urine. ik had altijd 2 dagen na mn ei rols bloedverlies en ik heb het nog niet gehad dus wie weet
@ Marcella: wat spannend zeg! Sommigen testen pas heel laat positief he. En zoals er heel vaak hier wordt geroepen: geen bloed geeft moed!
Moe, hoofdpijn, paar dagen vervelende krampjes in buik, sneller prikkelbaar/emotioneel... een week voor mijn NOD(bij een cyclus van 28 dagen)... kunnen dit al begin tekenen zijn van een zwangerschap of stel ik me gewoon aan?