ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door candyjunk, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. candyjunk

candyjunk Lid

26 dec 2008
    24
    0
    0
    Ha meiden,

Even mn verhaal kwijt. Moet zo naar mn werk, maar even opschrijven. Maandag had ik mijn NOD, die dag werd ik ongesteld. Het was een dag flink maar sinds gisteren is het niets meer. Normaal ben ik 6-7 dagen ongesteld. Verder geen symptomen of iets gehad, zelfs nog een testje voor mn NOD gedaan (kon het niet houden), negatief. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Zou dit afstoting zijn?

groetjes,
    Candy

2. beebiebregje

6 nov 2008
    39
    0
    0
    den bosch
    waarschijnlijk gewoon menstruatie die wat korter duurt denk ik... of misschien een innesteling? 1 dag voor je NOD testen is ook wel erg vroeg gooi er voor de zekerheid over een paar dagen/ week een testje tegen aan..
    succes

3. candyjunk

candyjunk Lid

26 dec 2008
    24
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie. Ik vind het zo raar want ik heb nog nooit zo'n korte menstruatie gehad. Idd even afwachten en volgende week testje doen.

4. Lienke

Lienke Lid

12 jan 2009
    72
    0
    6
    Vrouw
    Ik heb laatst ook een menstruatie gehad van maar 3 dagen licht vloeien, echt heel vreemd, heb ik nog niet eerder gehad. Meestal heb ik 4 a 5 dagen. Ook mijn testen waren negatief.

Dus misschien maar je volgende menstruatie afwachten, als die wéér zo kort is, weer testen. Dat is denk ik wat ik ga doen.
    Succes...ik hoop dat je droom uitkomt ;)

Deel Deze Pagina