zou het zomaar zo kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mendie, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    Goedenavond dames,

Ik ben nieuw hier dus allereerst, aangenaam..
    Ik heb even op het forum gekeken en wat ontzettend leuk die saamhorigheid :D

ik heb een vraag en hoop dat ik het bij het goede topic heb geplaats. zo niet, mijn excuses :oops:
    Aanstaande zondag zou mijn NOD zijn, maar ik heb nu al een week last van een aantal 'klachten' .
    ik moet ontzettend vaak plassen en niet een klein beetje..nee liters lijkt t wel!
    ook heb ik last van krampen in mn buik en last van mijn onderrug sinds 2 dagen.
    vreselijk moe ben ik ook nog eens. als ik thuis kom uit mijn werk en ga op de bank liggen ben ik in no time vertrokken, maar snachts slaap ik juist heel onrustig en word ik vaak wakker ( ook omdat ik er ineens steeds uit moet om te plassen! )
    ook heb ik steeds een droge mond waar ik niet goed van word.
    nou zoals jullie kunnen lezen, voel ik me lichtelijk een wrakje :p
    ik ben op internet gaan spieken en als ik t daar uitreken was mijn ei 4 januari en vanaf 2 dagen ervoor ben je het meest vruchtbaar las ik?
    nou toen hebben mijn vriend en ik niet stil gezeten om het zo maar te zeggen :oops: :)

is het dus mogelijk dat ik nu al symptomen heb?

het is heel gek, maar heel mijn lichaam schreewt gewoon dat ik zwanger ben..dus hoopte dat ik me bij jullie forum mocht aansluiten.

heel veel lieve groetjes!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoi Mendie,

Welkom hier!
    Ten eerste vraag ik me af of je al lang met de pil gestopt bent? Heb je een regelmatige cyclus? Want geloof me, je lichaam kan je enorm "voor de gek houden".
    Want al die klachten kunnen horen bij zowel een zwangerschap als een aankomende menstruatie. Ik herken ze (helaas) als premenstruele klachten.
    Maar de enige manier om het zeker te weten is een testje....

Enne, dat uitrekenen van je ei is gevaarlijk he. Bijna niemand heeft zijn eisprong op de uitgerekende dag geloof ik. Sommige mensen voelen hem, sommige doen ovulatietesten en sommige mensen gaan uit van het vruchtbaar slijm.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Goede morgen dames!
    jaja weet het het is vroeg!
    maarjah je kent eh.
    mijn test is heeeeeeeeeeeeel licht positief bijna niet te zien.
    zou het mss kunnen komen omdat ik om 4uur ook al naar de wc was gweest?en daarna om half 6?
    maarjah ik weet het niet hoor.heb gene ongi pijn,maar zo'n klinkt raar poep drang!kent iemand dat?
    en nog steeds vlagen erg misselijk
    maar we wachten vandaga gewoon weer af.
    ik ga echt raar op kijken als ik morgen pas ongi word!
    ben normaal altijd stipt!
    nou dames hou jullie op de hoogte.

liefs!

4. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Volgens mij zitten de dames snippie en manonn in een verkeerd topic ;)

Maarre, wel spannend snippie!

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    goedemorgen :D

Liesben, bedankt voor je reactie ! :D
    is natuurlijk een beetje dom van me idd dat ik niet even wat meer info erbij heb gezet :oops:
    het zit dus zo:
    ik slik al JAREN geen pil meer want kon er niet goed tegen. ik heb namelijk een te langzaam werkende schildklier dus die hormonen van de pil werd ik niet echt blij van. me schildklier werkt overigens gewoon nu goed hoor door middel van elke ochtend medicijnen slikken.
    ik heb een koperspiraal gehad en dat is zonder hormonen, maar die is er nu ook alweer ruim een jaar uit want de buikpijn elke maand was niet meer te doen( 3 weken per maand!)
    mijn cyclus is altijd heel braaf of 28 of 29 dagen, is sporadisch gebeurd dat het meer of minder was, maar dan zat er misschien een dag naast.
    nu sinds een maand of 3 zijn we "bezig" .

dus vandaar dat ik het me dus afvraag. zondag zou het dan mijn NOD zijn, maar is t mogelijk om eerder te testen? of moet ik braaf wachten? :oops:

groetjes!

en snippie, ze zeggen een streep is een streep he, ook al istie heel licht. :D alvast een voorizhctige felicitatie van mij!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoi Mendie, je kan het altijd proberen natuurlijk...maar als ik jou was zou ik wachten. De kans dat je nu nog negatief test is best aanwezig. Dus, nog een paar daagjes wachten en wie weet is ie dan wel gewoon positief!

8. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nou ik heb net voordat ik naar mn werk ging een kruidvat zwangerschapstest gekocht, maar ik ga proberen m te laten liggen tot zondag.
    wel las ik dat de kruidvat testen behoorlijk gevoelig zijn, klopt dat? maar dan nog is t zeker beter om nog te wachten he?

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Als je het volhoudt is het beter om te wachten ja...
    Maar ja, ik weet hoe het gaat ;)

(heb vanmorgen ook negatief getest helaas)

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    tis moeilijk om te wachten
    ik heb de laatste keer 3 dagen voor nod posi getest met de kruidvat test

11. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    o he bah dat vind ik vervelend voor je liesben :(
    hoop voor je dat het de volgende ronde raak is!

en ja het is idd moeilijk om te wachten! dagen duren best lang ineens dan;)
    ik probeer het echt tot zondag vol te houden, maar of het lukt is echt nog maar de vraag :)
    ik lees namelijk zo veel dat vrouwen al pos hebben getest een paar dagen voor de nod met de kruidvat test.
    deed je dat wel met ochtendurine liesje?

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, het was ochtendurine, maar het was ook 1 dag voor mijn NOD.
    Vandaag is mijn officiele NOD. Ik wacht het wel af. Geen bloed geeft moed zeggen ze. Ik heb wel het idee ongesteld te moeten worden. Maar wie weet ;)

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ey Mendie spannend voor je meid! Ik zat even te lezen maar ook mijn NOD is zondag...grappig, wij zijn tegelijk. Ik heb al een test gedaan :rolleyes: met mat care, ook omdat je hier vroeg mee kon testen maar deze was nega...helaas. Dat doe ik dus ook niet meer. Suc6 met wachten en ik hoop dat het raak is bij jou!

Liefs!

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi mendie,
    wat spannend allemaal.
    Zoals je omschrijft in je eerste bericht zo voel ik me ook sinds een maand en kijk mijn banner maar.
    Heel veel geluk en ik zou gewoon pas zondag testen

15. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hai meiden,

Nou ik heb toch de verleiding niet kunnen weerstaan hoor :oops: ik heb dus gister getest met een kv test maar nega..
    en heb nu toch zo'n idee dat de :evil: eraan komen, want had vanmorgen een een miniscuul beetje roze op me wc papiertje. nog steeds wel dezelfde " klachtjes" , maar ik weet gewoon ineens niet meer welke klachten ik nou altijd heb als ik ong moet worden, terwijl het toch echt nog geen maand geleden is ...echt heel apart is dat :oops: . kennen jullie dat? :p

sterre82: misschien toch te vroeg getest? ik hoop voor je dat ze morgen wegblijven!

petrabr: dat geeft toch weer wat hoop :D !

Liesben: en en en? ik duim voor je!

16. mvKyano07

mvKyano07 Lid

12 jan 2009
    54
    0
    0
    @ mendie: hoezo maak je niet een lijstje met je klachten iedere maand.
    Ik doe dat sinds we begonnen zijn in een soort van dagboekje..de dagen van de cyclus op rij dus.
    Extra zodat als ik de maand erna ergens aan twijfel ik even kan nalezen wat ik precies had en wanneer het begon. Kan me dat namelijk ook nooit herinneren en dan begin je zo te twijfelen...

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier nog geen ongesteldheid te ontdekken.
    Wel toenemende pijn in de borsten, slijmverlies, geborrel in de buik, en flinke steken in de lies.

Morgen misschien een nieuwe test wagen...

18. MissFirdaus

17 jan 2009
    24
    0
    0
    Dag Dames,

Ik ben ook nieuw en ook ik moet toevallig zondag ongesteld worden. Is erg spannend, maar denkt het niet. Zoals velen kon ik he took niet laten om eerder te testen. Heb op vrijdagavond een test gedaan en helaas negatief.

Het gekke is wel dat mijn borsten nog nooit zo groot zijn geweest. ( ben nu 2 maanden gestopt met de pil en ben regelmatig), heb ook last van pijnlijke tepels. Maar voel ook (bekende) krampjes in mijn rug. Wel veel minder dan normaal moet ik zeggen, maar denk dat ik morgenavond mijn NOD krijg.

Hoop voor je mendie dat je toch nog kans maakt deze maand en ook voor de anderen.

pffff voel me echt obsesief

Gr

En voor diegene die al wel zwanger zijn. Van harte gefeliciteerd

19. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nou bij mij zijn de :evil: nog steeds niet gearriveerd, maar heb wel nog steeds het idee dat het elk moment kan gaan gebeuren. de laatste keren werd ik het ook steeds in de middag of avond. dus even afwachten nog. na t beetje roze gister heb ik dat niet meer gehad, maar kreeg wel ineens hoofdpijn gisteravond en dat heb ik meestal een dag van te voren. ook kreeg ik af en toe ineens een steek waar je u tegen zegt zo'n zeer deed t. dus denk toch echt dat ze in aantocht zijn.

liesben: ik vind het zo spannend voor je! ik hoop dat de :evil: nog steeds zijn weg gebleven bij je en dat je een positieve test hebt!

missfirdaus: voor jou ook een spannende dag dus! uiteraard hoop ik ook voor jou dat je toch een positieve test in je handen hebt!

mvKyano07: dat is idd een HEEL goed idee! want ineens ben je gewoon helemaal de kluts kwijt lijkt t wel :oops: dus opschrijven is dan misschien wel slim ja! thnx!
    o en ik zie dat jij ook morgen mag testen! spannend! hoop dat je morgen heel blij gaat zijn!

20. MissFirdaus

17 jan 2009
    24
    0
    0
    Het is echt spannend voor ons allemaal blijkbaar.

Hoop voor iedereen dat het positief zal zijn.

Het is inderdaad een goed idee om het bij te houden. Want je voelt zoveel op eens, wat zowel op een zwangerschap als een komende NOD kan duiden. Ik denk dat je van alles denkt te voelen en dat dat gewoon psychisch is. Voel af en toe krampjes in mijn onderrug, wat duidt op een opkomende menstratie, maar wil ht gewoon niet geloven.

Als ik morgenochtend nog geen NOD krijg, dan ga ik testen. Vind het echt spannend, kan nergens anders aan denken.

Fijn dat we dit met elkaar kunnen delen, vooral ook omdat we dezelfde cyclus hebben.

Wil er niet meer aandenken, maar intussen denk ik er alleen maar aan. Mijn man wordt volgens mij een beetje gek van mij. hahaha. Had vandaag last van mijn neus, zegt ie misschien ben je wel zwanger. hahaah
    Zo erg is het!

Afwachten en niet te veel aan denken dames. En testen kan ook, maar de beste test is eerst een paar dagen niet ongesteld worden.

X

Deel Deze Pagina