ongesteld

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bee097, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    Hi iedereen:)

Ik had een vraag, ik ben zaterdag ongesteld geworden, weekje te vroeg, dat is al 2 x gebeurt en nou is dat niet zo erg, en diezelfde week heb ik een paar keer gemeenschap gehad, op di/woe/vrijdag, en hoopte eigenlijk zo dat het misch raak zou gaan zijn, kan ik alsnog zwanger zijn dan? of ben ik het nou niet, omdat ik nu ongesteld ben geworden.

Ik vraag me het zo af, hoop dat iemand een antwoord voor me heeft.
    ThnQ ! Xx Bee.

2. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Bee097,

Ik denk dat je een onregelmatige cyclus heb. En denk aangezien je ongesteld bent geworden niet zwanger bent. Maar voor de zekerheid kun je natuurlijk altijd een test doen..

Groetjes Bolle Buik

3. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    hey Bolle buik, bedankt voor je berichtje:):)

Ik ga zeker weten ook nog een test doen, want namelijk nog zoiets, ik kots nooit tijdens me menstruatie, maar heb ook overgegeven gisteren.. en voel me moe.. maar toch wil ik zekerheid ja en ga ik een test doen!

Ik hoor meestal dat je niet erg ongesteld bent als je zwanger zou zijn, of helemaal niet en ik ben het meestal best wel hevig of normaal.

maargoed.. ik laat het jullie weten;)

THnQ:)

4. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Bee,

Ik zou inderdaad een test doen voor je eigen gevoel.
    En ook ik had ineens allemaal kwaaltjes die overeen kwamen met zwangerschapskwaaltjes. Misschien ook omdat je het zo graag wil... Maar uiteindelijk toch echt ongesteld geworden.
    Anyway hou me op de hoogte!

Groetjes Bolle Buik

Deel Deze Pagina