na ovulatie....wie herkent het volgende?

Discussion in 'Zwanger worden' started by baboe, Mar 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baboe

baboe Bekend lid

Jul 15, 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik heb een week geleden (vermoedelijk) mijn eisprong gehad. Afgelopen donderdagavond had ik ineens wat bloedverlies, vrijdagmiddag was het over. Sinds die tijd menstruatiepijn, maar heel licht. En sinds een paar dagen erg veel witte, waterige afscheiding. Zere borsten! De pijn in mijn baarmoeder en borsten heb ik eigenlijk altijd, maar die afscheiding. Af en toe is het zoveel dat ik het gewoon voel. Herkent iemand dit?

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ja! Ik herken dat!
    Ik ben nog elke keer bang dat ik ongi ben geworden, maar dan is het gelukkig van die dikke witte creme-achtige afscheiding.
    Spannend meid!
    Ik voelde gelijk na mijn eisprong telkens steekjes vanaf baarmoeder richting navel. 5 dagen na ei helemaal. Waarschijnlijk voel ik de innesteling.

3. baboe

baboe Bekend lid

Jul 15, 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey, van harte! Ik zie dat je zwanger bent! Voelt zeker helemaal te gek? Nou, duimen dan maar dat die symptomen bij mij hetzelfde betekenen. Mijn gevoel zegt van niet, maar je weet het maar nooit. Geniet van je zwangerschap!xx

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Het zou inderdaad goed kunnen zijn dat je een innestelingsbloeding had....
    Ben benieuwd, succes!

5. baboe

baboe Bekend lid

Jul 15, 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Sinds vanmiddag flinke kramp (alsof ongi eraan komt) in rechteronderbuik. Verder mega zere borsten, maar dat heb ik altijd direct na de ovulatie. Ik voel de pijn zo duidelijk rechts, het lijkt wel op een eisprong...Als je zwanger bent kun je dan al een week na eisprong dit soort kramp krijgen? En kan het dat je dat alleen rechts voelt?
    Liefs

6. tata

tata Bekend lid

Dec 28, 2008
    501
    0
    0
    Ik had vorige maand ook dit soort klachten, maar mij ongi kwam toch...wel een paar dagen te laat. Denk zelf dat er toch iets is geweest.
    Nu weer flink geklust en op het wachtbankje.

Suc6 dames!

Share This Page