vroege eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by baboe, Jul 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baboe

baboe Bekend lid

Jul 15, 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Heeft iemand wel eens een eisprong gehad, 9 dagen voor je die normaal hebt? Ik heb m meestal pas op CD19 (op zijn vroegst), maar nu lijkt het erop dat ik m vandaag ga hebben (gezien de klachten), op dag 11!

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb wel een wisselende cyclus, de ene keer mn ei op dag 18/19 en de andere keer (zoals deze maand) op dag 13/14...

ik dacht deze maand dat ik m mssn nog eerder zou krijgen omdat ik al vanaf dag 8 slijm had, maar het bleef gewoon heel lang aanhouden tot dag 13 echt een piek was zeg maar, en daarna werd het minder... Dus het leek er even op, maar het bleef gewoon langer aanhouden dan normaal... zou dat bij jou ook niet kunnen?

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Klachten kun je inderdaad al een paar dagen voor de werkelijke eisprong hebben. Dus het hoeft niet persé te betekenen dat je vandaag of morgen je eisprong hebt.

Ik weet niet of je normaal een regelmatige cyclus hebt? De dag van de eisprong kan inderdaad wel verschillen, maar dan heb je over het algemeen ook een kortere of langere cyclus. Negen dagen verschil is wel heel erg veel, een dag of 2-3 zou wel kunnen.

Anders moet je voor de zekerheid een ovulatietest doen, misschien heb je dan meer duidelijkheid.

Share This Page