wat houd de bloeding in?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MirandaV, Feb 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik had een vraagje..

Ik ben 17 januari voor het laatst ongesteld geweest na een cyclus van 48 dagen. Dus ik ging weer van 48 dagen uit.

Vandaag dag 38.. ga ik naar de wc.. had lichte pijntjes in me buik.. dus ik veeg af had ik slijm met bloed erdoorheen dus was beetje rozig.. maar daarna weer een klein beetje helderder bloed.. het is niet heel veel maar had wel een maandverbandje nodig.. maar nu heb ik totaal geen last van me buik alleen beetje spierpijnachtig gevoel in me borsten en me tepelhof is gevoelig dus niet de tepel zelf..

normaal zet het in eens door de menstruatie, en nu alleen beetje op me maandverbandje en niet als ik afveeg dus vind het beetje raar...

Groetjes Miranda [​IMG]

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi MirandaV,

het kan een aantal dingen zijn; een ovulatiebloeding; misschien heb je deze keer een iets langere cyclus dan 48 dagen. Een innestellingsbloeding, dan zou je binnenkort een positieve test verwachten. Of toch het begin van je menstruatie, maar is het verloop ervan gewoon anders dan je gewend bent. Toch nog even afwachten dus.

Groetjes Brigitte

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    volgends mij is de bloeding nu al gestopt.. vind het wel een beetje raar.. maar ik wacht het wel even af..

groetjes

Share This Page