ongesteld????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jipje, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Voordat ik de pil gebruikte was ik heel heftig ongesteld en 'zeker zo'n 8 dagen! tijdens de pil was de heftigheid minder maar nog steeds wel lang ongesteld..
    2 maanden terug gestopt met de pil en was toen bij de 1ste keer weer heel heftig ongesteld duurde ook weer 8 dagen...
    Nu ben ik na 30 dagen ongesteld geworden, weer veel pijn enzo, maar nu is het vanmorgen eigenlijk al bijna klaar, nog een heel klein beetje bruinverlies.. Je zou zeggen lekker ben je er van af!, maar vind het vreemd dat het nu maar zo kort heeft geduurt (4 dagen met vandaag meegerekent dan)

Zijn er meer meiden bij wie de menstruatie erg veranderd na het stoppen met de pil??

2. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Je bent nog aan het ontpillen denk ik.
    Ik ben gestopt sinds vorig jaar september en begin nu pas mijn oude cyclus terug te krijgen met alle kwaaltjes en pijntjes inclusief blehhh.

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ja bij mij is het toch allemaal al raar gegaan haha! eerst 5 jaar aan de diane pil, maar de artsen kwamen erachter dat ik dus al 5 jaar migraine had van die pil.. erg leuk als je al een aantal keer naar HA bent geweest met mijn migraine klacht! en dan word er gezegd, sja btj spierspanning :x ,, heb daarna een spiraaltje gehad, maar deze zat niet echt goed,, toen toch maar weer aan de pil maar deze heb ik maar zo'n 4 maandjes geslikt..
    Zou ontpillen kunnen zijn natuurlijk..
    Maar dit kan ik wel als menstruatie rekenen toch???

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Had trouwens wel 3 dagen erg veel pijn en was ook heel heftig ongesteld (doorlekkern enzo) ..

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier is het ook anders dan voor de pil. Ik ben als tiener aan de pil gegaan vanwege mijn heftige bloedingen en krampen. Maar na het stoppen is het niet meer zo erg geweest. Ook is het nu regelmatiger dan voor de tijd.

Maar jij zit in je 2e maand, dus het kan ook zijn dat je gewoon ontpild

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij is het ook wel erg veranderd. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe mijn menstruatie was voordat ik aan de pil ging. Tijdens het pilgebruik was ik ongeveer 4-5 dagen ongesteld en alleen de eerste twee dagen wat erger, de andere dagen vielen wel mee. Nu ik gestopt ben met de pil, ben ik ruim een week ongesteld, soms wel 8-9 dagen. Ik heb ook veel meer bloedverlies dan eerst helaas.

Deel Deze Pagina