Vorige maand ben ik 2 keer naar de huisarts geweest, vanwege aanhoudende buikpijn(ongipijn) kuurtje gekregen en het was over. Nu is het 14 dagen later zo rond de eisprong en nu heb ik een buikpijn nie normaal. Kan het zo zijn dat je er 24 jaar geen last van gehad hebt( pijn rond de eisprong) en dat je er inneens last van krijgt? Het is een maand of 4 geleden begonnen, maar het wordt gewoon steeds erger. Bloed is nagekeken is allemaal goed. Ben er in ieder geval goed ziek van! zo wordt dit verhaal van proberen een tweede kindje te krijgen heel anders, want door al die onderzoeken die ik misschien krijg en al gehad heb, staat mijn hoofd niet echt naar klussen. Zijn er hier meiden die hier ook na zoveel jaar last van hebben gekregen? Ik hoor het graag hielkje
hoi meid ik heb er ook nooit last van gehad maar sinds vorig jaar dec wel ook zomaar ineens maar waar het aan ligt weet ik niet maar ik weet dat het idd lang kan duren voordat het over is ik krijg het meestal een paar dagen voor de eisprong en het blijft ook nog een tijd na de eisprong meid hopelijk gaat het snel weer over en anders toch nog eens langs de ha
Hi heilkje, Ik heb ook pas sinds een paar maanden last van buikpijn als mij ei eraan komt. Op zich wel even handig want dan weet ik wanneer mijn eitje er is en kan ik nog een poging wagen. Maar helaas hou ik die buikpijn bijna tot aan mijn nod. Ik hoop gewoon dat het een teken is dat ze druk daar bezig zijn maar onhandig is het wel. Die tijd loop ik in wijdere kleding omdat mijn hele buik opgeblazen is en rare geluiden maakt naast de pijn. Pak lekker je kruikje erbij en als het echt niet gaat toch maar naar de dokter. Ik gooi het weer bij een van de lasten van vrouw zijn Sterkte ermee!
Hier ook een week drama, veel pijn, doffe pijn vooral en steken. Ik heb het gekregen toen ik 1 1/2 jaar geleden stopte met de pil: had het een paar keer, toen heel lang niet en nu al maanden achter elkaar.
he dames ik heb het juist andersom ik heb altijd me ei gevoeld met hevige pijn van twee dagen (natuurlijk voordat ik met de pil begon) en nu ik in juni gestopt ben met de pil voel ik hem niet meer en worden me cyclussen langer het begon met 21 dagen 3 rondes en toen bouwde het op tot ik nu al op 39 dagen cyclus zit. zo zie je bij een ieder is het anders je lichaam is een gek maar mooi iets.