Ongesteld?

Discussie in 'De bevalling' gestart door twijfelaartje, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Hoe lang duurde het toen jullie gestopt zijn met vloeien dat jullie ongesteld zijn geworden ik vloei nu bijna 3 weken niet meer van mij mag het wel!

2. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik werd 28 dagen na mijn bevalling gewoon terug ongesteld.Ik was net 2 dagen van het vloeien af... :D

3. 6 weken na de bevalling ben ik weer ongesteld geworden. Ik weet niet meer precies hoelang ik gevloeid heb na de bevalling maar Esmée was 6 weken toen ik weer ongesteld werd. Ben toen ook meteen weer aan de pil begonnen.

4. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Ik ben vandaag pas weer ongesteld geworden... Van mij had 't nog wel ff weg mogen blijven :D
    Maar ja tis ook wel weer goed dat je weet dat alles weer werkt zoals 't hoort.
    Ik heb ongeveer 2a3 weken gevloeid en 8 weken borstvoeding gegeven.

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik ben nog steeds niet ongesteld geweest.
    maar ik geef dan nog wel steeds BV....

6. dewie

dewie Actief lid

29 jul 2006
    100
    0
    0
    Ik had precies 4 weken nadat ik gestopt was met vloeien weer bloedverlies voor een paar dagen. Het voelde niet als ongesteld, maar denk dat het toch dat was. Maar nu blijft het uit al voor meer dan 3 weken. Maar ik geef borstvoeding, dus ja, alles hier is goed in de war denk ik :)

7. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik weet niet eens of ik ongesteld ben geweest.. :) Ik heb een ietsiepietsie bloedverlies gehad. Het was niet eens de moeite waard om er iets voor te gebruiken..

Dus ik denk haast wel dat het mijn eerste menstruatie was en dat was na zeven weken. Ik geef ook volledige bv.

Deel Deze Pagina