hallo allemaal. ik zit toch zo met een dilemma ik durf niet te testen. volgens mijn banner ben ik 2 dagen overtijd. mijn laatste cuclus was 26 dagen en die heb ik ook aan gehouden. maar mijn cyclus allemaal daarvoor was 28 dagen. ik heb heel erg pijnlijke borsten en heb het gevoel dat al 3 dagen mijn ongi er aan komt maar er komt niks... van die gekke steekjes in mijn oderbuik maar toch weer anders als ongi worden. heb veel meer last van afschijding dan normaal. al een paar dagen last van hele rare koppijn. ik denk zelf dat ik het gewoon nog even moet afwachten omdat mijn vorige cyclus 28 dagen was.... maar heb toch een raar voor gevoel. iemand ervaring ?????????
Je hebt best kans dat je nu weer de cyclus van 28 heb, maar wat let je : Je komt erachter door te testen... (als je niet te vroeg ben) Succes
Mijn cyclus was ook altijd 28 dagen. De vorige cyclus 30. Ik heb die aangehouden en pas getest toen ik twee dagen overtijd was. Omdat ik niet durfde te testen. Terwijl ik de vorige maanden voor mijn NOD heb getest zonder vrees. Succes meid!!!!!!!!!!!
Ik heb hetzelfde meid! . Ook 2 dagen over tijd en spanning om te testen. Ik doe het morgenochtend, doe je met me mee?
allemaal bedankt voor jullie steun tegek hoor. morgen zou ik 3 dagen overtijd zijn en als ik de gewone 28 dagen aan hou 1 dag ik denk dat ik dandinsdag maar even een test doe. ik heb alleen zo'n pijn in mijn onder buik. het lijkt op ongi pijn maar die zijn altijd veel en veel heftiger. komt iemand dat bekent voor al zijnde bv zwangerschapskwaaltjes... dit gevoel heb ik nl nog nooit gehad ook niet met ongi worden. alvs bedankt
hoi sammie die pijn/steken in je onderbuik waar jij het over hebt die heb ik ook de ene keer zijn ze erger dan de andere keer en die heb ik anders ook nooit ook niet als ik ongesteld moet worden dat vind ik allemaal wel heel vaag heel veel liefs samantha **negatief getest** 18 april zijn we twee jaar samen
hoi senna (zo heet mijn hond ook) ja ik ga morgen testen en dan laat ik het wel horen hiero heel veel liefs samantha