Ongesteld?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bo20, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi,

Ik geef BV en er is mij verteld dat je daardoor niet ongesteld kunt worden. Ik heb tot plusminus 3,5 week gevloeid na de bevalling en het was compleet over. Nu met 5 weken heb ik sinds 3 dagen bruinig verlies, het lijkt om afscheiding maar ik heb ook een zeurend gevoel in m'n onderbuik. Kan het zijn dat ik toch ongi wordt of is die iets anders... ?

2. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Je kunt wel degelijk ongesteld worden hjoor. Is bij iedereen verschillend. Ik was helaas al na 6 weken weer ongesteld....

3. joyce

joyce Bekend lid

hallo,

kan wel hoor ik werd ongesteld met 3 maanden

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Het is helaas niet zo dat je niet ongesteld kunt worden..
    Het is wel zo dat de mogelijkheid bestaat dat je het niet wordt door borstvoeding, maar dat verschilt echt bij iedereen!

Daarom is het ook een fabeltje dat je tijdens de borstvoeding niet vruchtbaar zou zijn.. dat ben je dus wel en aangezien de pil niet mag of werkt tijdens borstvoeding en als je niet direct weer met een dikke buik wil zitten dan wel even voorzorgmaatregelingen nemen..

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo Bo,

helaas ben ik ook een gelukkige die al een ongesteldheid achter de rug heeft, minder bloed dan normaal maar meer bruin :(
    mijn VK heeft mij ook gezegd dat het een ongi was (gevraagd bij nacontrole) Bij mij kwam het na 30 dagen vroeger had ik een 28 dagen cyclus dus alles is alweer bijna bij het oude ondanks de BV.

6. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Ik ben gisteren ongi geworden. Het is wel heftiger dan normaal. Is dat altijd zo?

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi!

Bij mij idd ook na 30 dagen en idd ook meer bruinig.. Het is dus wel de ongi.. Het hield ruim een week aan... Ben benieuwd wanneer het weer komt..

Deel Deze Pagina