nou ik moet nog wel heel fftjes. Ik heb al 3 grote jongens gebaard na 41 wkn,maar krijg nu een klein meisje. dus ik benbenieuwd of het vlotter gaat,want ik ben nu wel bekaf. Het slapen wil niet lukken,mijn bekken doen pijn,mijn buik wil ookniet meewerken. en alles trekt door naar mijn benen en vooral heel veel rugpijn. gister heel raar gevoel,alsof ik mijnbeen niet meer kon tillen,hij was helemaal dood,maar deed ookwel weer pijn. misschien tog wel voorweeen,of wat danook,ik kanje zeggen dat het tog elke keer weer anders is. wie heeft nog meer zo last van rug en benen?wat doen jullie eraan?
Ik heb heel veel last van de rug, vooral nu zo op het laatste, moet er dan wel bij zeggen dat ik een hernia heb. Wat ik doe is een kussen onder mijn bovenbenen leggen (tegen de billen aan) in bed. Zodra ik op mijn zij draai, leg ik dat kussen tussen mijn knieën, en de punt ervan onder mijn buik. Wat ook lekker is, is op handen en knieën te gaan zitten, lekker ff de boel laten hangen. Hoop dat je hier wat mee kan. Het is niet niks, die laatste loodjes.
Inderdaad stoeien met kussens en je benen (laten) masseren. Verrassend genoeg gaat het ook weer over na de bevalling Nee, het valt niet mee, die laatste loodjes! Dus sterkte enne... ik wens je een heerlijk lief meisje
Ja heel bekent! Heb ik precies zo.. Wakker worden met zere heupen en kramp in mn rug.. Nog ff en we hebben een mooie meid erbij Sterkte met de laatste lootjes