snap er niks meer van..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mamasan, May 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Sorry meiden,

Moet ff mijn ei kwijt.
    woensdag had ik mijn nod en werd sóchtends enorm misselijk van mijn koffie.
    Dus even snel een kruidvst test gehaald (de stick) en kreeg een dun lijntje.
    Aangezien ik hem te onduidelijk vond wou ik opnieuw testen.
    Gisteren dus weer naar het kruidvat,maar ze hadden alleen de cassette testen nog.
    Eigenwijs als ik ben een plasje er uit geperst,maar natuurlijk nega.
    Vanochtend nog steeds geen ongie,wel mijn borsten een cupmaat groter lijkt wel.
    weer getest,weer nega :(

Snap er echt niks meer van,dankzij die eerste test.
    Ik heb verder ook de nodige kwaaltjes:
    Zware en pijnlijke (.)(.),mijn tepels branden en zijn groter,kuitkramp,buikspierpijn,vooral niezen en omdraaien is pijnlijk,misselijk,wagenziek,opvliegers en zo kan ik wel even doorgaan.

Zit er zoveel verschil in de testen qua gevoeligheid?
    Ga in ieder geval vanmiddag maar weer een nieuwe test halen en maar de clear bleu als ze de gewone nog niet binnen hebben.
    die onzekerheid is in ieder geval flink frustrerend.

2. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hoi Mamasan,

Hier aan de andere kant van het scherm, is jouw verhaal met verschijnselen enorm herkenbaar. Ik heb de afgelopen dagen 3 testen van verschillende merken, gebruikt....helaas alle drie overduidelijk negatief. Hoe vreemd toch....omdat ik dus allerlei symptomen had. Ik snap er niets van maar wat wel duidelijk is geworden is dat mijn mentstruatie flink is doorgebroken. Mijn lichaam heeft me dus flink voor de gek gehouden.

Ik raad jou aan om over 2 dagen nog eens te testen. Het zwangerschapshormoon (hcg) blijkt zich om de anderhalve dag te verdubbelen. Ik hoop enorm voor je dat je positief gaat testen....Succes!

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Zolang je niet ongesteld wordt moed blijven houden, en inderdaad over een dag of twee nog eens testen. Ik hoop dat je dan positief zult testen meid! succes :D

4. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Geloof dat ik nu echt gek wordt.

Vanmiddag kwam een vriendin nadat ze had gebeld en ik bij haar ook ff flink had gemopperd.
    Onderweg was ze snel langs de etos geweest en had een eigenmerk test gehaald voor me.
    Wederom een vaag streepje,geen dunne,wel een dikke alleen erg licht.
    Heb deze nog nooit gehad,dus geen flauw idee wat ik er van moet denken.
    Vind em in ieder geval echt nog te licht om te juigen.

De clear bleu ligt klaar, morgenochtend weer opnieuw testen samen met hubbie.
    En dan door naar de efteling ff onze zinnen verzetten.

5. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Goed plan om morgenochtend te testen! Heel veel succes! Ik wens dat het duidelijk positief is. En doe de trollenkoning de groeten in de Efteling (in het sprookjesbos, zit in die boom te murmelen, heel grappig!) Veel test-en en Efteling plezier.

gr. Lola2

6. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Tnx Lola,

Maaruh van de trollenkoning blijven we weg, mijn zoontje van 2 vind hem dooooooodeng ;)
    Hij vind alleen de sprookjesboom en de paddestoelen leuk in het bos :D

7. bloempje1987

May 1, 2008
    28
    0
    0
    Hilversum
    De 1e test die ik deed was ook van de etos (eigen merk). (het was trouwens niet mijn bedoeling om zwanger te raken, maar gelukkig is het toch gebeurt)
    Ik zag echt een 2e streepje, maar zo onduidelijk dat ik hem tegen het ligt moest houden, en nog twijfelde ik. Ze zeggen toch een streepje is een streepje. Maar hij verdween zelfs....
    Maar hup ik naar de etos om clearbleu te halen. En ja hoor een dikke + (zwanger dus) Ik denk dat de etos test gewoon niet zo goed werkt.
    Want alle testen daarna waren dik positief terwijl ik heel kort over tijd was.

Ben benieuwt wat je vanmorgen heb getest. Hoop heel goed nieuws !

8. dreamingPris

Mar 30, 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    suc6! duim voor je :p

9. lobj

lobj Actief lid

Jun 27, 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Ondertussen toch al paar dagen verder, hoe zit het?

X

10. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    hoi mamasan!

ik had pas 10 dagen na mijn nod een positieve test! snapte er ook helemaal niks van!
    hoop voor jou dat je niet zo lang hoeft te wachten en snel zekerheid krijgt...
    we zijn nu al een paar dagen verder... ben ook wel nieuwsgierig of je al weer getest hebt....

11. dreamingPris

Mar 30, 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    ben nou 2 dagen over tijd wat zal ik doen testen halen of nog even wachten? heb al 3 dagen oni krampen in me buik,en ben erg moe en duizelig en heb gevoelige ,zachte ,pijnlijke borsten
    wat doe ik het kost me een fortuin onder tussen deze maand weer 60euro aan ovulatietesten :(

12. mel2

mel2 Actief lid

Apr 28, 2008
    171
    0
    0
    Hallo,

Mijn ervaring met de testen is.. CB test gaf twee dagen na mijn NOD vette plus...maar aangezien ik helemaal nergens geen last van heb, geen verschijnselen of wat dan ook.. onzeker als een klein kind in het donker....maar weer een testje gekocht twee weken erna : haast geen lijntje te zien en bij de kruidvat test ook haast niet meer....ik werd gek van het turen naar die stomme lijntjes...heb er dus voor gekozen om de CB digitale test, wel duurder, te halen. Daar komt heel simpel , zwanger/niet zwanger te staan...en ja hoor ,,ZWANGER..PFFFFFwww even een paar dagen flink peentjes gezweet dat het misschien een MK was geweest...maar mooi niet..hahaha..dus mijn tip...de CB digitale test...word je ook niet gek van het turen naar lijntjes...
    Veel succes met het testen! ;)

Share This Page