van wie eventueel zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sterre7, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre7

sterre7 Nieuw lid

19 feb 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit niet te wachten op rot meningen want ik weet dat het niet handig is...

6 jaar samen geweest met mijn ex, gebruik geen pil omdat ik daar niet tegen kan, we wilde een kindje maar nadat hij mij geslagen heeft is dat van de baan. Op vrijdag nog sex met hem gehad, zaterdag mijn ex gezien en ovulatie test die ochtend gedaan omdat ik vorige maand een vroege miskraam heb gehad en dit was op aanraden van mijn huisarts om te kijken of ik weer een eisprong had. Na snel gekeken te hebben gaf deze geen tweede streepje. Sex gehad met mijn ex ( we voelen veel voor elkaar maar kunnen niet met en niet zonder elkaar) kijk s avonds nog eens op mijn ovu test was ie dus wel echt mega positief. zondag mijn ei gevoeld om 19.00 uur. Mocht is zwanger zijn van wie zou het dan zijn. Ik hoor wel vaker dat je extra vruchtbaar bent na vmk

2. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Hey Sterre.
    Dat is zeker een vervelende situatie...Tja, volgens mij zou t van allebei kunnen zijn...Want zaad overleeft wel een paar dagen in je...En dit was afgelopen weekend of is t al langer geleden? Want anders is t nog te vroeg om te testen of je idd wel zwanger bent. Anders heb je je druk gemaakt voor niks ;)
    Extra spannend de komende tijd dus voor jou meis...

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Waarom dan geen condoom?

Maar ik kan uit je verhaal niet begrijpen met wie je dan nog meer seks hebt gehad naast je ex?
    Als je met 2 mannen seks hebt gehad net voor de eisprong kan het van beide zijn, en ben bang dat je dit pas kunt weten met een vaderschapstest of bij de geboorte...

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Waren dit twee exen? Kan je ze niet ex A en B noemen? Want dat zou het verhaal erg verduidelijken.

Ik zou nu maar gewoon afwachten of je zwanger bent (want ik neem aan dat je dat dus nu nog steeds wilt worden). De enige manier om er daarna achter te komen is een DNAtest te doen, of beide mannen moeten zo verschillend zijn dat je het wel aan de baby kan zien zodra het geboren is.

5. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Idd, ik snap nu niet goed welke ex is en of er nou 2 exen zijn of....? Wel vervelend..

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik snap nou ook niet zo goed hoe of wat..

Maar als je geen kind wilt waarom vrij je dan niet veilig.
    En als je naast sex met je ex ook nog onveilig met een ander hebt gevreeen ben je niet bang voor een soa?

Deel Deze Pagina