Hallo allemaal, ik heb even een vraagje en hoop dat er meiden zijn die dit ook hebben gehad.. Ik heb sinds vorige week maandag 12-09 wat bruin bloed verloren. Toen hebben ze een bloed test gedaan en dat was 6495. Donderdag 15-09 een kloppend hartje. Maandag 19-09 weer een uitgebreide echo wederom een kloppend hartje en hcg bloedtest van 15125. Nar de echo begon ik thuis te bloeden. Was donkerbruin. Had een kramp en verder niks. Bruine bloed was tot diezelfde avond en toen ging het over naar heel oud bruin/zwart bloed met het leken wel bloedklontjes. vandaag(21-09) had ik nog een drupje en dat was het.Ze hebben weer een bloedtest gedaan en dat was maar 18912. Ze zei dat ze vrijdag weer een bloedtest willen doen en dat ze niet kon zeggen of het te weinig was gestegen(want dat dacht ik namelijk) want ze zei dat de baby misschien al groot genoeg was dat het minder hcg nodig had en het al met andere bronnen groeit. Wat denken jullie?
Bij Megan had ik in het begin een lage HCG en ik heb toen nog een bloedtest gehad en die was toen goed gestegen en daarna niet meer getest. Ik snap niet zo heel goed was de toegevoegde waarde is om je HCG te laten testen...... Je hebt een echo gehad en het hartje kopte, dit is heel positief en hier mee ook de zwangerschap positief vast gesteld. Sommige vrouwen verliezen wat bruin in de eerste weken en soms zelfs de hele zwangerschap. Ze kan volgens mij beter nog een echo doen een week na je vorige echo. Als het vruchtje goed groeit dan geeft dat veel meer rust bij jou..... Zeker omdat ze zelf al aan geeft dat het langzame stijgen van je HCG nu niks meer hoeft te betekenen. Ik denk zelf, maar ben geen arts, dat het er prima uit ziet voor de termijn hoor!