Hallo iedereen, HAd een vraagje, namelijk als ik nu seks heb met me vriend, heb ik een beetje pijn in mijn linkerlies Of net iets er boven, Is dat bandenpijn of is het iets vekeerds? Herkent iemand dit, of is het gewoon iets raar ? Fijne kerstdagen !
Hoi Melissa, Wat jij voelt is in ieder geval geen bandenpijn. Dit krijg je pas in een later stadium van de zwangerschap (vanaf ong. 4 maanden). Ik heb zelf ook regelmatig last van steekjes in mijn linker lies, maar dit schijnt heel normaal te zijn omdat je baarmoeder groter wordt. Heb je dit alleen tijdens de sex of ook daarbuiten? Liefs Marion
ik heb het allebei, alleen tijdens de seks voel ik het extra, ja en ik vroeg me echt af wat het was, maar nu heb ik er een tijdje al geen last van gehad, dus hoop dat het goed is,,,,
vreemd ik heb recht onder in mijn buik last, en ik legde mijn vriend zijn hand erop (terwijlwebezigwaren) en hij kon heel goed voelen dat er wat bewoog,,brrr
Het schijnt dat je baarmoeder in de eerste 12 weken zich moet gaan kantelen en dat het dus gevoeliger kan zijn met seks hebben in je onder buik en liezen enz. Ik heb vooral na het klaarkomen een beetje kramp en trekkerig gevoel in mijn buik maar dat heeft te maken met het samentrekken van die spiergroepen en omdat er nu iets in zit moet je lichaam er eerst aan wennen. Dit is wat de verloskundige tegen ons verteld heeft! Succes. Groetjes, Danielle