Hoi.. wie heeft dit nog meer..... ik word nu al twee keer achter elkaar ongi op mijn 11de dag na mijn ovulatie. word er gek van... Eerste keer had ik nog hoop en daarna (toen ik echt niet zwanger bleek te zijn) nog zoiets van.. kan gebeuren. Maar nu is het alweer zo.. Is er nog iemand die dit heeft? of heeft gehad. je moet toch altijd 14 dagen na je ei ongi worden.. trouwens.. mijn temp blijft wel hoog.. liefs Hope
Hey neen hoor nl gezien word je tss de 10 a 16 dagen na je ei ongesteld dus je zit binnen het normale ben net voort eerst spontaan ongi geworden en het was 11 a 12 dagen na mijn ei mijn temp is wel 0.1 a 0.2 lager gek dat je temp hoog blijft zet anders je curve eens online op fertility friend, dan kan je ons er eens naar laten kijken (best wel handig hoor, zie onder dit bericht een link naar mijn temp-curve) succes!
De gemiddelde LF (tijd na je ei tot je ongi) is 10-18 dagen. Onder de 10 dagen kan problemen geven met innestelen, maar dat is bij jou niet het geval. Mijn LF is 12 dagen elke keer. De jouwe blijkbaar 10 dagen (ligt eraan hoe jij rekent) Is niks verkeerd aan.
Hey Hoopto, leuk dat we je hebben kunnen helpen! Gewoon je inschrijven op fertility friend, is geheel gratis en dan kan je daar alle info van je cyclus ingeven, (tot en met wanneer je sex hebt, hoe je witverlies is enz) Succes meid!