Hallo allemaal, Ik ben 13oktober 2013 gestopt met de pil daarna gewoon menstruatie gehad van 4 dagen. Daarna niks meer gezien,soms wat beuine afscheiding maar heen ongesteldheids bloedingen. Heb testen gedaan maar allemaal negatief. Heeft iemand hier ook ervaring mee of moet ik morgen de dokter bellen.
Ik neem aan 2012???? Sorry ik heb er geen ervaring mee. Misschien anders naar de huisarts gaan. Want oktober is al wel even geleden. Succes !!!!
Hoi Xjosjex, Ik zal zeker als ik jou was even de ha bellen. Ik zelf heb het niet gehad na dat ik gestopt was met de pil maar mijn cyclussen werden steeds langer. Ik ben toen ook bij de ha geweest en zij heeft bij mij bloed laten prikken op mijn schildklier en hormoonwaardes. Dat was toen allemaal goed en na een paar weken werd ik gelukkig weer ongesteld. Ik heb wel is ergens gelezen dat het niet altijd goed is als je zolang niet menstrueerd. Misschien krijg je er iets voor om je menstruatie op te wekken. Succes!
Ik zit nu op bijna op 8 maanden ! Na 3 maanden ging ik naar de dokter en zij had alleen mijn bloed geprikt,dat was oke. De dokter zei dat het vaker voorkwam.Pas na 6 maanden kreeg ik een Primolut kuur,maar tot nu toe heeft dat nog niet geholpen.