lieve allemaal! ik zal me even voorstellen, ik ben sharon ik ben 26 jaar oud en moeder van een mooi zoon van bijna 4 jaar, rayshano mijn zoontje heb ik met mijn ex partner en zij is ook de bio moeder van hem nu wil ik graag nog een kindje en ben daar dus druk mee bezig. op 15-09 had ik mijn eisprong ook zeker gevoelt en heb de 15de ook 2 inseminates gedaan (thuis) nu heb ik sinds gister het gevoel alsof ik zwaaar ongesteld moet worden en vandaag is dit alleen maar erger geworden terwijl ik de 29ste pas mijn nieuwe periode moet hebben. kan iemand mij vertellen of dit te maken heeft met de inestelling of voorbereiding op een miskraam? wie heeft hier ervaring mee?
Een innesteling vindt gemiddeld tussen de 5e en de 8e dag na de ovulatie plaats dus technisch gezien zou dit kunnen.. De meeste mensen voelen de innesteling niet maar dat wil niet zeggen dat niemand het voelt Een opkomende miskraam.. daar zou ik niet meteen aan denken hoor! Helaas is de enige manier om uit te vinden of je zwanger bent nog 1,5 week wachten en een testje doen . Als je niet ongi bent uiteraard Ik ga in ieder geval voor je duimen!!
Ik had vorige maand, de hele tijd na mijn eisprong krampen en menstruatiepijn. Dus hoopte dat ik zwanger was, want had dat nooit eerder gehad en al helemaal niet zo vroeg. Maar ben toch ongesteld geworden, ook gewoon op tijd
Ja ik lees overal dat je kunt voelen maar dat word beschreven als krampjes ik heb echt het gevoel of elk moment de sluizen open gaan haha mijn ex had nergens last van. Daarintegen heb ik wel het gevoel dat ik zwanger ben... Bij de vorige 2 inseminaties (vorig jaar) heb ik niks gemerkt of gevoelt en werd gewoon normaal ong. En had ook pas vanaf de dag dat ik ong. Werd kramp gekregen dus ik duim hard door!! Volgende week donderdag kan ik de vroege test doen dus ben benieuwd!!! Ik ben trouwens echt kurk droog sorry klinkt niet echt lekker maar normaal heb ik wel wat afscheiding maar nu helemaal niks!!? Weet iemand wat dat betekend? Liefs xxx
Ik had juist extreem veel afscheiding, maar dat was pas later, zo'n 1 á 2 dagen voor NOD.. Wat betreft een 'droge sahara' weet ik niet precies wat dat inhoud hihihi
ahaa oke nouja ik zit nog niet voor me nod dus wie weet komt het dan weer terug hahaha ja het valt op maar ik denk dat ik nu op alle rare kleine dingetjes aan het letten ben. misselijk na het eten pijn in de buik kurkdroog 100x naar de wc hoofpijn we gaan het allemaal mee maken ik zal donderdag laten weten wat de test mij verteld hihi gelukkig is iedereen anders haha nouja gelukkig nu weten we eigenlijk ng niet veel
lieve allemaal, nieuwe ontwikkelingen. mijn temp stijgt sinds 2 dagen weer. de sahara is inmiddels een ocean geworden hahaha en de krampen blijven door zetten. daarbij is mijn buik opgezet vanaf mijn schaambeen iemand daar ervaring mee? ohja en kom niet in de buurt van mijn tepels want die doen zeeeerrrr!!! nog 3 dagen voor de vroege test!! SPANNENDDDDD