Er valt zo weinig over te zeggen. Maar toch is het bij 8DPO weer raak: de vraag of het eindelijk zover is komt op. En daar zit je dan, te googlen op mogelijke kwaaltjes. Ik google op " steken in lies" en " steken bij eierstok". Velen gingen me voor, en het is op internet gebombardeerd tot eerste mogelijke zwangerschapskwaal. Maar nu mijn vraag: waarom? Waarom zou je steken bij je eierstok hebben als een vruchtje zich zou innestelen? Dat.... Gebeurt toch in de baarmoeder? Of is dit een naieve vraag?:
het vruchtje is nu op reis naar je baarmoeder en over ong 2 dagen zou je wat kunnen voelen in je baarmoeder zelf voelde ik ook een aantal dagen na ovulatie steekjes in eierstok links en rechts en later een flinke steek in me baarmoeder meer links en zie banner morgen al 7 weken je kan ook berekingen maken van de in nesteldag Wanneer ben ik vruchtbaar, bereken je vruchtbare periode met onze vruchtbaarheidscalculator - Zwangerschapspagina
Ik ben niet zozeer geinteresseerd in een berekening van mijn eisprongdag (die weet ik) maar ik ben benieuwd hoe het kan dat steken in je eierstok een zwangerschapskwaal kunnen zijn. Logisch als het vructje een "reis" zou maken, maar als je dan EN links EN rechts voelt, dan kan dat toch helemaal geen relatie hebben tot het vruchtje? De eisprong is immers maar aan 1 kant!