Ongesteldheid na keizersnede

Discussie in 'De lounge' gestart door chantalvl, 17 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Gos zeg, ik gaf enkel mijn ervaring. Je kan zo wel op alle slakken zout leggen.

Ts gaf aan dat het ongeveer op de plek van het litteken is, oftewel, ze weet niet zeker of het daadwerkelijk door de ks komt. Dit is tenminste hoe ik het opvat.
    Het enige wat ik daarop deed was mijn ervaring delen dat steken tijdens de menstruatie niet perse van een ks hoeven te komen. Dat is alles.

En misschien was mijn reactie volstrekt nutteloos en ligt het probleem echt bij de ks. Prima. Dan hoeft ts niets met mijn reactie te doen.

En mijn laatste opmerking over er een moord voor doen, dat was natuurlijk een grapje. Ik heb al sinds mijn elfde hele heftige menstruatiepijnen én steken. Dus ja, dan vind ik dat ts geluk heeft gehad dat ze tot nu toe nooit pijn heeft gehad.
    Dáár zou ik dus "een moord voor doen".

En nu hou ik op met deze discussie, want ik heb het idee dat ik elke zin moet verantwoorden.
    En daar heb ik helemaal geen zin in, want ik plaatste enkel een reactie om te helpen. Heus niet om flauw te doen.

chantalvl, Hopsatee en DastyQueen vinden dit leuk.
  2. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Korte uitleg en dan stop ik met topic vervuilen, sorry ts :oops:
    Ik was ook gezegend met pijnvrije en ontzettend korte menstruaties waar iedereen altijd jaloers op was. Uiteindelijk bleek ik amper bms op te bouwen en hoefde er ook geen bloed uit. Jaloers op verminderd vruchtbaar dacht ik dan?

Mijn zwangerschap heeft van alles gereset denk ik, nu spontaan zwanger, maar ik heb nu normale menstruaties. De eerste 10 maanden ongeveer voelde ik precies mijn litteken voor mijn menstruatie en dat vond ik altijd doodeng.
    Ik denk dat je wat knoppen in hebt gedrukt en hormonen maken het niet altijd beter :o:

3. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik gebruik wel anticonceptie.

4. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698