Ongesteldheid na miskraam: heftiger of juist niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Piet, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Vanochtend ben ik idd nog teruggebeld. Er is gesproken met een gyn en deze wil mij zien als na het weekend de :evil: :evil: nog niet geweest zijn.

Iig nemen ze me nu wel serieus.

Ik ga er even snel eentje uit bed halen, hij vind het er niet meer leuk... :(

2. Juu

Juu Lid

3 aug 2006
    27
    0
    0
    Noord-Holland
    Goh Piet lastig he dat onzekere gedoe. Nou meid, goed in ieder geval dat je er stevig achteraan zit en ik hoop dat je na het weekend écht meer duidelijkheid hebt. We horen het wel van je.

3. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Als ik dit teruglees, dan komt deze zin misschien een beetje vreemd over. :rolleyes: Net alsof je weet ik niet wat hebt. Dat is niet zo, hoor (mijn gyn had het precies zo gezegd als ik in mijn eerste post hierover aangaf, maw hij raadt je gewoon aan om contact op te nemen.)
    Ik wilde je alleen wat munitie geven om die assistente om de oren te slaan. ;)

Trouwens, goed ze je nu serieus hebben genomen. Hopelijk komt er snel wat meer duidelijkheid voor je.

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey meiden

Ik heb 29 september een miskraam gehad, spontane dus geen curretage.
    Bloeden is vrij snel gstopt, heeft ongeveer 7 dagen geduurd, en op het laatste was het echt nog weinig.
    daarna nog een keer heeeeel klein beetje verloren, maar was echt weinig.
    verder geen bloed meer verloren. Tot aan nu: mn menstruatie. Mijn cyclus is dus goed verlopen. Heb nu redelijk veel krampjes enzo maar dat had ik voorheen ook wel.
    Dus bij mij niks anders ofzo.

Liefs

Sylvia

5. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Marla, is al goed hoor, ai snep joor pooint!

Ik heb eea iig goed uitgelegd aan de assistente en heb gezegd:
    Na 2 curretages in 1 maand en het gedoe eromheen, zorg ik voortaan goed voor mijn lichaam. Jullie mogen denken: wat een zeur! Maar ik kom voor mezelf op.

En ze gaf me nog groot gelijk ook....

6. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Dat is 'er geraden, ook!

Trouwens, hoe is het nu na het weekend?

7. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Nog niets veranderd, helaas. Geen ongi, geen pos. ovutest, geen pos. zwankytest, niks...

A.s. donderdag mag ik, na heeeel veel zeuren, toch naar het spreekuur komen. Hopelijk gaan ze dan kijken wat er aan de hand/stok is, aangezien ik nu ook weer buikpijn aan het krijgen ben (heb ook nog eens endo)...

8. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Klinkt alsof ze weer moeilijk deden.
    Sorry, maar wat is endo?

9. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    endometriose, meer hierover op www.endometriose.nl . het is nl. nogal een verhaal om het hier op te schrijven.

10. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ben je vandaag nog naar de gyn geweest? Hoe was het?

11. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hoi piet

Ik heb op 11-10-06 mijn mk gehad en afgelopen woensdag (08-11-06) ong geworden, en heb eigelijk net zo veel bloedverlies als normaal (van voor mijn mk) heb het nu dus al zo'n vijf dagen.

Dus weet het eigelijk ook niet, wel raar indd!
    Weet je intussen trouwens al ieds meer?
    jessica

12. Nomusa

Nomusa Lid

10 nov 2006
    60
    0
    0
    Na mij MK op 4/8 kreeg ik mijn eerste ongi op 7/9. Deze was veel heviger dan voor de MK. Toen op 6/10 weer ongi, dit keer licht, zelfs lichter dan mijn ongi altijd was vóór de MK. Vandaag eerste dag van ongi weer, en deze keer is het weer een hele zware ongi lijkt het, alleen heb ik dit keer helemaal geen klonters of weefsel of weet ik wat terwijl ik dat voor de MK op dag 1 van mijn ongi altijd wel een beetje had. Ik snap er geen sikkepit van. Ik weet niet wat normaal is en wat niet. Ik heb na mijn MK geen echo meer gehad (ik was in het buitenland toen ik de MK kreeg, ben toen wel bij de gyno geweest maar daarna niet meer kunnen gaan omdat ik zo ver in het binnenland zat in the middle of nowhere. Toen ik meer dan 2 maanden later weer hier in NL aankwam ben ik ook niet meer naar een arts gegaan) maar ik begin me nu een beetje ongerust te maken omdat ik weet dat ik een beetje nalatig ben geweest, en mijn ongi dus elke maand weer anders is.
    Enig advies?

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    hoi piet

Weet je al wat?
    Of moet je morgen naar het zh?
    In iedergeval heel veel sterkte :) :)

jessica

14. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi piet

Vroeg me af hoe het met je gaat?

jessica

Deel Deze Pagina