nooit meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanbo, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Hallo

ik wil met dit topic niemand tegen het hoofd stoten, niemand kwetsen en ondankbaar lijken.
    Ik mag totaal niet klagen met mijn 3 pracht kids.

Maar gisteren moest ik op nacontrole bij de gyn en ze zei me dat ik best geen 4de keer zwanger zou zijn.
    Ik heb nu 3 keizersnedes gehad en binnenin is het papierdun en de kans op complicaties zou groot zijn.
    Ze zei van ik kan het u niet verbieden maar ik raad het niet aan.

Ik was er ook nog totaal niet zeker van of hier ooit een 4de zou komen, maar ik had dit graag zelf beslist en niet iemand anders, snap je?
    Nu voor de moment heb ik het daar heel lastig mee. Ookal is ons kleine ventje nog geen 2 maand oud. Misschien is dit gevoel nog typisch door de hormonen en gaat het nog over, ik hoop het eigenlijk.

2. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Ik kan het me heel goed voorstellen! Maakt niet uit hoe veel kids je hebt, het gevoel blijft hetzelfde.

Heeft de gynaecoloog je goed voorgelicht over alle risico's? En kan de situatie nog veranderen, dat het over 1 jaar opnieuw bekeken kan worden, je bevalling is nog maar 2 mnd geleden?

Je kan ook nog over een second opinion denken.

Geniet van je 3e wondertje!!!

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    binnen 3 maand moet ik gaan voor een spiraaltje als ik dat wil.
    en dan vraag ik het nog eens als tegen dan het gevoel me nog niet losgelaten heeft.

4. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik kan het me voorstellen..
    het maakt toch ook niet uit hoeveel kinderen je al hebt,als je voor jou gevoel nog niet beslist had dat je het bij 3 kids wilde houden komt zo'n bericht natuurlijk hard aan..

veel succes!
    en geniet van je kids..

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    tis ook door het mega harde genieten en dat super verliefde en gelukzalige gevoel dat ik het er nu zo lastig mee heb.
    nooit meer die spanning van zwanger worden, nooit meer die eerste positieve test, die stampjes, die eerste kennismaking, ...

genieten doe ik meer dan ooit
    dit kleine ventje maakt zoveel los bij mij, niet dat ik mijn meiden minder graag zie (integendeel) maar dit is weer zo intens.

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    wat de juiste complicaties kunnen zijn is niet helemaal uitgelegd, maar de kans op een scheurende baarmoeder is groot. meer is er eigenlijk nog niet van gezegd.

7. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Hey Mamavanbo

Natuurlijk is het echt verschrikkelijk als er voor jou wordt beslist of je nog een kindje mag krijgen of niet

MAAR helaas is het zo dat als je meerdere ks gehad heb dat idd de kans op scheuren van de baarmoeder/buikwand groter is

Ik ken verhalen van moeders die al 7 x een ks hebben gehad maar ook die na 2 x een groot risico hebben

Ik heb zelf maar 1 ks gehad ( van onze oudste ) en daarna het geluk gehad dat ik 2 x via de natuurlijke weg heb mogen bevallen

Ik zou idd als je terug gaat nog eens laten kijken met de echo of het echt zo erg is

Heel veel succes !!!

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik denk dat je met dit topic helemaal niemand voor zijn of haar hoofd stoot hoor!
    Iedere wens op een wondertje heeft t recht om werkelijkheid te worden, of dit nu de 1e of 10e is... Het zit natuurlijk wel verschil in waarschijnlijk of t nu de 1e of 10e is... maar dat ter zeide...
    Ik vind het heel klote voor je dat je dit van de gyn te horen hebt gekregen...
    Ik hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven, hoe moeilijk het ook is...

Deel Deze Pagina