Ik ga beginnen met clomid. Kort verteld mijn verhaal; augustus 2013 gestopt met de pil. Al snel zwanger, bij de 2e cyclus al! Helaas miskraam bij 11 weken in januari. Daarna zijn mijn cyclussen één groot drama, dan weer 2 weken, dan weer 8 weken etc etc, alles heb ik voorbij zien komen de afgelopen maanden waarbij ik in mei aan de bel heb getrokken bij de huisarts. Zij heeft me doorverwezen naar de gynaecoloog. Allerlei onderzoeken verder schijnt het zo te zijn dat ik niet elke maand een eisprong heb! Vandaar soms mijn enorm lange cyclussen. Morgen gesprek met gynaecoloog waarbij ik eerst iets krijg om mijn cyclus, die intussen alweer 8,5 week duurt ( zonder eisprong) af te breken en te beginnen met clomid. Ben blij hoor dat er nu actie ondernomen wordt maar vindt het allemaal super spannend, krijg morgen alles precies te horen hoe en wat. Een lichtpuntje hierin is dat ik wel zwanger ben geworden van een zeldzame eisprong dus hopelijk slaat de clomid snel aan en heb ik niet veel last van bijwerkingen!
Heel veel succes en hoop dat je snel zwanger bent Ik zelf ga nu naar clomid 100, bij 50(eerste x) was er nog nix te zien! Heb zelf veel last van bijwerkingen maar zijn ook meiden hier waar dat reuze meevalt!! Komt goed!! Xx
Ik zit momenteel aan de Clomid 150. Tot nu toe nog geen reactie. Helaas wel veel bijwerkingen. Succes!
Hai! Spannend voor jullie! Ik heb in maart mijn eerste dosering Clomid gehad. 50mg en daarna 100mg. Ze deden beide niets bij mij. Toen kreeg ik 150mg. Deze deed weer teveel, want ik had 3 eitjes die op springen stonden. Nu zit ik precies tussen 100 en 150 in, namelijk 125mg. Dat gaat wel goed. Bereid je voor, want als je echo's (inwendig) krijgt, is het best intensief. Je moet vanaf dag 10/11 dan naar het ziekenhuis voor echo's. Vaak moet je dan een dag of 3 later weer. Meestal kijken ze tot ongeveer dag 20. Je moet dan dus best een aantal keer naar het ziekenhuis. Bijwerkingen zijn niet mis. Ik vind het persoonlijk meevallen. Maar dit verschilt echt per persoon. Succes!!