Ongesteldheid pijntjes / Nesteling pijntjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aggi3j, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aggi3j

Aggi3j Lid

5 mrt 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik ben 12 dagen geleden geinsemineerd in een kliniek.
    As zondag zou ik als ik niet ongesteld heb een test mogen doen.
    Nu voel ik al wel wat pijntjes wat op ongesteldheids pijntjes lijk, maar ik hoord eook van de kliniek dat dat ook te maken kan hebben met de nesteling kan dat kloppen?
    Dat het niet perse ongesteldheid hoef te zijn, maar dat het ook de nesteling kan zijn en dat ik misschienw el zwanger kan zijn?

Graag hoop ik op reacties die dit gevoel kennen.

Groetjes
    Agnetha
    :cool:

2. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Lastig is dat hé. Dat maakt het wachten tot de NOD ook zo'n lijdensweg :) (lekker dramatisch :p ) Alles wat je voelt kan een voorbode zijn van zowel een zwangerschap als ongi.

Ik weet wel dat de innesteling in principe niet te voelen is. Op hoeveel dagen na ei zit je?

3. Aggi3j

Aggi3j Lid

5 mrt 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 12 dagen geledne dus geinsemineerd en een dag van te voren ahd ik dus een ei sprong. Ik zou zondag eventueel ongi worden, maar ik hoop dus van niet.
    Ik las op internet ook dat menstruatiepijn en de krampen enzo dat het ook een teken van zwangerschap kan zijn

4. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik zou zeggen testen! :D

5. Aggi3j

Aggi3j Lid

5 mrt 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mijn cyclus mag ik zondag pas testen dan zou het de dag zijn dat ik ongesteld moet worden, ik neem aan dat ik nu te vroeg ben toch

6. Aggi3j

Aggi3j Lid

5 mrt 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die vrouw van de kliniek zei dat ik pas zondag mag testen omdat ik dan pas ongi
    Kan worden. Hoeveel eerder kan je testen?

7. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Je zit nu 12 dagen na je eisprong en mocht je zwanger zijn is de kans zeker aanwezig dat je HCG-concentratie hoog genoeg zal zijn voor een positieve test. 12 DPO is zeker niet vroeg (mijn luteale fase is zelfs 12-13 dagen), maar bij elke vrouw stijgt de HCG in een ander tempo.

Luister naar je gevoel en als jij zondag wilt testen en de testdrang kan bedwingen vind ik dat erg knap! :D

8. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    En?

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik had bij mijn vmk ook ong 9 dpo hele erge ongi krampen zowel rug als buik, dacht echt dat ik eerder ongi zou worden. Maar een dagje later voor de grap een testje gedaan en toen verscheen daar echt een licht tweede streepje op! Dus je kan wel degelijk eerder testen. De reden dat ze vaak zeggen pas na NOD te testen is omdat er een kans bestaat dat het misgaat na innesteling. Zo voorkom je teleurstelling. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina