Hallo, nou wij willen er dit jaar ook voor gaan om zwanger te worden. Heb alleen een vraag wat betreft mijn ongesteldheid. Wanneer ben je nou echt ongesteld? Ja rare vraag misschien. Maar dinsdag had ik iets roze afscheiding, woensdag iets meer, en donderdag veel bloedverlies. Dit ivm klussen en mijn cyclus. Hoop dat iemand mij hierover antwoord kan geven. Groetjes!
Hoi, Ben toevallig gisteren bij de gyn geweest, die vertelde dat de eerste dag van je menstruatie pas begint als je echt rood bloedverlies hebt, dus dan zou je in jou geval.. donderdag moeten zien als de eerste dag van je menstruatie, dat is dus dag 1.. succes! groet Bella
ze zeggen idd vaak vanaf de dag dat je echt helder rood bloed verlies hebt, maar de gynocologen spreken elkaar daarin wel eens tegen....wil je als je rekening houd met je vruchtbare dagen op zeker spelen, zou ik zeer zeker uitgaan vanaf de dag dat je bloed begint te verliezen want dat is het teken dat je lichaam je baarmoederslijmvlies aan het afstoten is..... zekerheid voor alles zou ik zeggen....