cyclus na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

zeg meiden,

even een nijpend vraagje van mij. weet niet precies waar mijn vraag thuishoort, maar omdat we opnieuw zwanger willen worden plaats ik het hier.

ik heb op 12 december 2006 een miskraam gehad.
    mijn cycli lag daarna helemaal door de war.
    normaal heb ik een cyclus van 28 dagen.
    vorige maand ging het al weer de goeie kant op...cyclus van 29 dagen..

ervanuitgaand dat ik nu een cyclus van 29 dagen heb, zou ik vandaag NOD moeten hebben.
    maar eigenlijk had ik het gisteren verwacht...
    normaal gesproken heb ik voorafgaand aan die antipassiedagen, altijd wel een beetje last van krampjes en zo...maar het bleef uit

dus voorzichtig testje gedaan...zag een heel vaag lijntje..
    ik hield er trouwens wel rekening mee dat ik nu een urineweginfectie heb, dus ik was nogal verbaasd.

vanochtend nieuwe test gedaan, en deze was vet negatief.
    maar het is wel NOD...

dan nu mijn eigenlijke vraag:
    als je cyclus hersteld lijkt te zijn na een miskraam, kan het dan nog steeds veranderen enige maanden na die miskraam?
    ik heb werkelijk nergens last van, geen krampjes, geen roze verlies, niks.

normaal gesproken was ik altijd vijf dagen ongesteld...eerste dag licht roze oplopend naar heftig rood en laastste twee dagen weer verminderend. dit lijkt nu ook veranderd te zijn na de miskraam.
    zijn er onder jullie die dit ook hebben?

ben benieuwd

Aoife

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Neem anders ff contact op met je huisarts meid! ;) Kan misschien je onzekerheid wat wegnemen.

Veel SUC6!

Liefs Marjo

3. Niet meer actief

dat wordt lastig muus,

mijn huisarts zit vandaag niet...
    ik denk dat ik maar gewoon afwacht dit weekend..

misschien is mijn cyclus langer deze keer en word ik zondag ongesteld of zo..

Aoife

4. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hallo Aoife,
    Ik heb hetzelfde hoor, in jan mk gehad, 21 dagen later de eerste ongi, en er nu weer vanuitgegaan van 28 dagen (zoals voor de mk).
    Na 5 dagen ovder de NOD toch maar getest, maar helaas negatief. De ongi zette p1 dag later door, en hoe.
    Net als vorige keer erg heftig, voelde me eigenlijk gewoon "loops" !
    Ik denk dat het lichaam nog niet helemaal hersteld is, en nog een cyclus de tijd nodig heeft om op orde te komen.
    Hoop dat het bij jou ook weer snel op orde is.
    Wie weet is het toch wel raak, maar dan een paar dagen later!
    Sterkte ermee en anders heel veel succes in je volgende ronde.

Groetjes Minka

5. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    bij mij was mn cyclus ook niet meteen weer helemaal regelmatig, dus het kan best dat het nu iets langer is, al hoop ik natuurlijk dat je overtijd zult blijven.

sterkte,
    liefs,
    Daan

6. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hoi!
    Ik vroeg mij dat ook af.. Heb 6-2 een MK gehad. ( erg pril, 6 wk, leeg vruchtzakje). Heb toen bijna geen krampen gehad en weinig gevloeid( voor een MK). De VK dacht dat ik gewoon met 30 dg ongi zou worden. Nu dacht ik mijn ei gespot te hebben ( slijm, steken, zere borsten) maar nu 17 dg later nog niets te bekennen... Gisteren was een testje neg. Denk dus echt dat mijn lichaam van slag is en dat ik mijn ei later heb gehad ?

We wachten geduldig af... ( heb gehoord dat de 1ste ongi nog wel ff op zich kan laten wachten..)

Succes iedereen!

7. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Hoi Aoife,
    Mijn cyclus na de mk was mk-35-28-36(mk)-32-32 (toen werd ik zwanger).
    Ik werd niet anders ongesteld, gewoon wat ik voorheen ook had, maar uiteindelijk heeft de cyclus zich van 28 dgn omgezet in 32 dgn.
    Temperaturen gaf mij heel wat meer duidelijkheid.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Liefs, Jo.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bij mij was de duur van de cyclus hetzelfde na de miskraam, 30 dagen... alleen mijn eisprong is verschoven van dag 16 naar dag 29. Klinkt raar, maar klopt echt.. Stond/Lag zelf ook raar te kijken bij de 1e echo

Deel Deze Pagina