Héél even pijn bij klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door femkepeeters, 1 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkepeeters

9 mrt 2017
    64
    30
    18
    Dames, een wat genant vraagje... maar ik wil eigenlijk wel eens weten wat dit nou precies is en of anderen hier ook last van hebben. Als mijn partner bij me naar binnenkomt doet het altijd héél even pijn (auw!). Van zodra hij begint te bewegen gaat de pijn meteen weg en verder heb ik er dus totaal geen last van. Ik ben ook meer dan voldoende vochtig en het is ook niet zo dat mijn partner erg groot geschapen is ofzo. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb dit al mijn hele leven. Kan het een soort van randje zijn dat nog is blijven zitten van mijn maagdenvlies? Of is dit normaal en moet eerst het vocht eigenlijk nog wat 'uitgespreid' worden aan het begin (dat heb ik nl. ook al eens ergens gelezen)?

2. Klowee

Klowee Lid

13 sep 2016
    73
    9
    8
    België
    Hoi

Ik heb het ook wel eens dus denk dat het wel normaal is.
    Overlaatst kreeg ik van een vriend om te lachen testers met glijmiddel. Hij verdeelt deze voor zijn job.
    Ik heb het uit nieuwsgierigheid eens geprobeerd met mijn vriend en toen had ik die pijn niet en ik vond het extra aangenaam :p. ik dacht dat ik het niet nodig had, maar misschien dus toch...

3. Roseline

Roseline Niet meer actief

Er zijn verschillende reden waardoor je pijn met het vrijen kunt ervaren:

- een schimmelinfectie
    - een wondje
    - niet helemaal ontspannen zijn en dus onbewust de boel dicht houden.
    - endometriose, kan een oorzaak zijn

(ik weet er helaas alles van en voor mij is de hoofdoorzaak nog steeds onduidelijk).

Ps. ik lees dat je je er al je hele leven last van hebt, dan gok ik dat je misschien toch onbewust niet helemaal ontspannen bent. Zeker als het een terug kerend probleem is (het blijft natuurlijk een gok).

4. femkepeeters

9 mrt 2017
    64
    30
    18
    Ja, dit had gekund, maar dan had ik er toch de hele tijd last van gehad? Het is echt alleen maar net op het moment dat hij voor het eerst naar binnen komt, daarna is het meteen over...

5. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ja daarom had ik er ook een aanvulling bij gezet, het is inderdaad een gok.. you never know;)

6. Marleentje198

21 mrt 2017
    44
    9
    8
    Ik heb het heel vaak maar weet zelf de oorzaak ook wel.... Ben in het begin niet zo ontspannen...

Deel Deze Pagina