Hoi ben ik weer sorry! Me temp stijgt maar langzaam deze maand. Geen echte sprong gezien. Blijft schommelen tussen 36,6 en 36,9. Vanmorgen was ie 37. Heb een cyclus van 26 dagen en ben regelmatig! We hebben dag 11 en 12 geklust. Daarna niet meer! Me mannetje draaide zich om en sliep! Balen! Kan ik nu toch zwanger zijn of zijn me kansen nu bij voorbaat verkeken voor deze maand? Wat denken jullie? Groetjes Marjo
ik zou eerlijk gezegd geen 100% zekerheid kunnen geven maar, het zou nog wel kunnen... doe vanavond anders voor de ("zekerheid") weer. Je eitje blijft zo'n 24 tot 36 uur leven en zaadjes wel langer dus al sje maar vaak genoeg klust rond die datum en alles zwemt hard genoeg kan je dus wel degelijk zwanger zijn. SUCCES MEID! Liefs dommeltje
mijn temperatuur schommelde ook een beetje heen en weer en had nooit echt een duidelijk beeld van hoe en wat en toch na 5 maand zwanger (MK) en nu 1,5 maand later nu inmiddels al 5weken zwanger! dus het geeft niet als je temp niet veel schommelt, Als die maar schommelt.. dan is alles goed. Liefs Dommeltje
bij mij was het ook maar zo laag. De ene maand 0,1 omhoog en de andere maand 0,2 . Kun je haast niks van op aan. Ben naar de ha geweest en hij zei dat he tniet uitmaakt hoe veel je temp stijgt als hij maar stijgt en je duidelijk een stijgende lijn kan zien als je hem in een grafiek zou zetten. Dus zoals bij jou zie je wel degelijk een stijgende lijk niet dan? Succes ! Liefs dommeltje
Ja ik zie een duidelijk stijgende lijn. Zie mijn andere topic hier. Vandaag dus weer 0,1 gestegen naar 37 Groetjes Marjo
Hoop ut! Ben wel misselijk sinds gister, maar zal wel niks te betekenen hebben. Me lichaam heeft me al vaker in de maling genomen, dus.... Ook een beetje zeurend gevoel in me onderbuik. Ach, hoop doet leven! Groetjes Marjo
pffffff! ik weet het allemaal wel dat eeuwige gewacht op je nod, en dan je lichaam, en dan je verstand, en dan alles wat je lekker in de maling kan nemen .... erg he? Gelukkig ben ik er momenteel vanaf... nu jij nog! Jij betn vast en zeker ook gauw aan de beurt! liefs dommeltje
Hoop ut dommeltje! Hoop ut echt van ganser harte! W88 maakt je STAPELGEK! Bedankt voor je steun! Groetjes Marjo