Spierpijn in de buik en steken links...zucht

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Eimat, Sep 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eimat

Eimat Niet meer actief

Ik heb er al meer over gelezen maar ik moet het even kwijt...
    Ik heb zo'n spierpijn in mn buik...net alsof ik heel veel oefeningen heb gedaan en daarbij ook nog telkens krampjes links in me buik. En ik heb telkens het gevoel dat er "iets" uit me loopt terwijl er niks komt/is. Meerdere topics hierover hadden het over bandenpijn maar dat kan nu toch nog helemaal niet. Heb nog geen topic gevonden met deze verschijnselen en mensen die dat voor hun ongi hadden. Hier iemand misschien? Ik begin iets te positief te denken en straks is het toch weer niet raak (niet dat ik al zo lang bezig ben maar toch). Wie oh wie kent deze verschijnselen en zijn ongi geworden of toch zwanger geworden...?

2. miss mimi

miss mimi Actief lid

Sep 12, 2007
    222
    0
    0
    komt mij wel bekend voor ik had een paar dagen voor mijn nod ook spierpijn in me buik.ik merkte het als ik op de bank of in bed lag en als ik dan opstond voelde ik het heel erg in me buik.
    ik was toen zwanger maar wil je geen valse hoop geven want je lichaam kan je heel erg in de maling nemen.
    helaas is mijn zwangerschap in een ma geeindigd.
    nu zit ik 3 dagen voor mijn nod en voel ik het weer maar we hebben deze maand heel weinig geklust i.v.m curetage 31 aug. dus denk dat ik echt in de maling word genomen door mijn lichaam.
    heb je verder nog klachten?

3. Eimat

Eimat Niet meer actief

Nou eigenlijk niet, ik ben wel soms draaierig maar dat had ik anders ook altijd wel iets. En ik heb vanmiddag ongeveer een druppel bloed verloren, normaal als ik ongi word is het in een keer heeel veel... Tis en blijft afwachten. Ik zou overmorgen op mn NOD zitten als mn vorige cyclus klopt. Die keer daarvoor had ik 5 dagen langer dus dan kom ik over 8 dagen. In mn album kun je mn tempkaartje zien, Temp is vandaag ook ineens heel raar omlaag gegaan, hij trekt de lijn niet eens meer door maar als ik ongi wordt is mn lf heel kort. Iets van 6 dagen of zo. Heb deze maand voor het eerst getempt omdat ik wou kijken om mijn gevoel qua eisprong overeenkwam met de temp. Ik voel mn eisprong namelijk vrij goed dus...We zullen zien dan maar of niet

trouwens wat erg voor je die MA. Hoop voor je dat het snel weer raak is...misschien nu al. Je zal niet de 1e zijn waarbij het direct na een MA weer lukt. Wens je veel succes!

4. miss mimi

miss mimi Actief lid

Sep 12, 2007
    222
    0
    0
    ik hoop voor je dat je zwanger bent meid.maar tis toch echt afwachten.
    wel raar dat je een druppel bloed heb verloren terwijl je normaal altijd gelijk ongesteld word.kan van de innesteling zijn maar dat hoeft ook weer niet.ons vrouwenlichaampie zit raar inmekaar zeg ik altijd.met tempen heb ik geen ervaring heb ik nooit gedaan ik gebruik zelf ovulatie testen om mijn ei te vinden want ik voel het nooit.
    en kwam je ei overeen met je temperatuur dan want je kon hem toch voelen?
    heel veel succes met wachten en hou ons op de hoogte ben wel benieuwd hoe het afloopt.
    voor mij is het ook spannend maar probeer er niet al te veel mee bezig te zijn nu maar tis zo moeilijk :( ik had er een jaar over gedaan om zwanger te worden maar hoop dat het deze keer sneller raak is.
    xxxxx

5. Eimat

Eimat Niet meer actief

Ja mijn ei kwam met wat ik voelde volgens FF precies overeen. Ik vind het ook heel spannend...ben nog steeds niet ongi dus... Maar ik maak me er minder zenuwachtig voor dan de vorige maanden. Ik heb zoiets van ik zie wel. Vind het wel moeilijk hoor want veel dingen die ik heb lijken wel wat op een zwangerschap maar net wat je zegt...je kunt zo voor de gek gehouden worden. Ik zorg gewoon dat ik deze dagen veel te doen heb...het probleem is dat ik testen in huis heb liggen, vorige maand had ik in principe 6 dagen te vroeg getest...had nog nooit met zo'n streepjes test gedaan dus ff uitproberen. Het gekke was dat ik direct de volgende dag ongi werd, dus 5 dagen eerder.
    Ik hoop trouwens ook voor jou dat het raak is. Het zal best dat je dat graag wilt als je de vorige keer al een jaar hebt moeten wachten. Zover ben ik nog niet, zit pas in mn derde ronde dus...
    Maar ik laat het hier weten hoe het afloopt, als ik de kans krijg om te testen dan wil ik dat pas 4-10 doen. dan zit ik ruim over de lengte van mn vorige cyclussen heen dus
    Maar jij ook heel veel succes...zal voor je duimen. Laat je het ook weten?

Tam

6. miss mimi

miss mimi Actief lid

Sep 12, 2007
    222
    0
    0
    tuurlijk laat ik het weten spannend allemaal he ik ga dit topic goed in de gaten houden.succes meid ik hoop het echt voor je.

7. Eimat

Eimat Niet meer actief

Nou even een snelle update...vandaag nog niets geen ongi dus ik zit al wel weer op een 23 dagen cyclus...nog 5 te gaan

8. Eimat

Eimat Niet meer actief

en nog steeds niks...

9. miss mimi

miss mimi Actief lid

Sep 12, 2007
    222
    0
    0
    spannend eimat wannneer wil je gaan testen?
    hier ook nog steeds niet maar wel het gevoel dat ik het gaat worden.

10. Eimat

Eimat Niet meer actief

als ik het vol houd wil ik op dierendag testen want dan zit ik over mijn langse cyclus heen. Maar nog steeds geen ongi. Gister na het klussen wel spotting, meestal wek ik met klussen de ongi op en ben ik de volgende ongi maar nu nog niks...

11. Eimat

Eimat Niet meer actief

ben bang dak niet hoef te testen...krampen worden heviger...

12. Els2806

Els2806 Actief lid

Hei iedereen,

Ik herken die klachten wel een beetje. Ik had ook zo het gevoel dat de :evil: :evil: kwamen, maar de pijn was iets minder intens en meer uitspreid. Het gevoel alsof ik te veel buikspieroefeningen had gedaan, maar dan wel iets lager.

Vanmorgen dan toch maar een test gedaan ( was al een week overtijd) en blijkbaar ZWANGER.

Verlies de hoop nog niet hoor, je weet nooit!

13. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Els....PROFICIAT meid!

@ Eimat....hoest nu met jou? Zou eens een testje wagen! Suc6!

Liefs Marjo

14. Eimat

Eimat Niet meer actief

Nou ik ben vanmiddag maar in bed gaan liggen van de ongi pijn en ja hoor het is erdoor gebroken...
    Maar els gefeliciteerd!

15. miss mimi

miss mimi Actief lid

Sep 12, 2007
    222
    0
    0
    els gefeliciteerd meid geniet ervan!

en eimat jammer voor je zeg ik hoopte echt dat je zwanger zou zijn.
    hoop voor je dat het alsnog snel gaat lukken voor je.

ik ben nog steeds niet ongie heb net wel een test gedaan maar negatief!
    dus maar afwaqchten weer.

16. Eimat

Eimat Niet meer actief

het blijft spannend bij jou...ik heb nu al mn hoop op jou gevestigd...ik blijf duimen voor je!

17. Els2806

Els2806 Actief lid

bedankt voor de felicitaties hoor.

@ eimat: sorry meis. Hopelijk verloopt de volgende ronde beter. Ga maar lekker veel oefenen ;)

@ mis mini: hoe lang ben je al overtijd?

18. Eimat

Eimat Niet meer actief

nou miss mini...weet je al meer?
    Krijg spierpijn in mn duimen...hihi

19. miss mimi

miss mimi Actief lid

Sep 12, 2007
    222
    0
    0
    nee heb net weer negatief getest.snap er niks meer van.
    heb 14 sept positieve ovulatietest gehad.
    vond ik best snel na mijn curretage op 31 aug.maar het kan wel.
    zou nu dus mijn ongie wel moeten krijgen lijkt mij.
    zit nu 17 dagen na mijn eisprong en nog niks te bekennen.
    bij mijn vorige zwangerschap teste ik op mijn nod al vet positief.
    als het nu niet doorkomt test ik over 2 daagjes maar weer.ik wacht het maar effe af.
    heb wel het gevoel ongie te worden maar dat heb ik al een paar weken.

xxxxx

20. Eimat

Eimat Niet meer actief

Het blijft spannend...tja moeten mijn duimen maar even overuren draaien. Zodra ze mogen stoppen ben jij er wel met goed nieuws! en dan hebben ze even rust totdat ik weer aan de beurt ben

Share This Page