Hoi, Ik zit met een hele rare vraag, ik ben terwijl ik een zeer regelmatige cyclus van 30 dgn heb 4 dgn eerder ongesteld, echter zonder de menstruatieklachten maar met zwangerschapsklachten?? Ik ben gisteren ongesteld geworden maar had het vrijdag moeten worden. Echt veel is het ook niet. Maandag had ik een vroege zwangerschapstest van sensitest tegen aangegooid en die was negatief. Echter ben ik al bijna 2 weken misselijk (niet heel de dag door maar 's ochtends en met vlagen), lust bepaalde dingen niet (krijg ik kokhals neigingen van), vind veel dingen stinken, voel me al anderhalve week grieperig, loop al bijna 2 weken met hoofdpijn (varieerend van licht tot zwaar), mijn borsten voelen al twee weken alsof ze eraf kunnen knallen en doen zeer. Voelde me ook echt zwanger (en nog maar door die bloeding/ongesteldheid ben ik erg in de war) En alleen gister had ik wat lichte krampjes..... Met een normale ongesteldheid heb ik de dag ervoor altijd een knallende koppijn, ben zwaar chagerijnig en loop dubbel van de pijn in mijn buik op de dag zelf. Wij zijn nu meer als een jaar bezig voor ons tweede kindje en ik heb in april met 9 weken een miskraam gehad en ben toen gecureteerd. Zouden jullie nog eens testen en zo ja wanneer dan? en als het geen ongesteldheid is..... wat dan wel? normaal duurt een ongesteldheid bij mij zo'n 5 a 6 dgn..... 2 dgn heftig bloed en daarna wat roodbruinig. Nu heb ik gisteren alleen maar inlegkruisjes gebruikt en zat er weinig bloed op en vandaag tampons wat ook niet echt vol zit, normaal loop ik leeg. Excuses voor mijn praatje maar wil het in duidelijke taal verwoorden. Wat nu? groetjes mama van yannick
Ik heb precies de zelfde klachten alleen ik ben al vanaf maart continue ongesteld! Maar heb sinds 2 weken ook precies de zelfde klachten ik mag volgende week weer naar de gynaecoloog dus ik vraag het dan wel wat het is! het kan komen door de medicijnen die ik heb gekregen voor mijn menstruatie maar dit heeft niet geholpen en ben al 4 dagen klaar met mijn kuur.