Hallo, Wie heeft er ervaring met de zwangerschapstest van Sensitest Xtra-Sensitive? Mijn vorige menstruaties waren op 7 november (27 dagen cyclus), dus in principe de volgende menstruaties zijn 5 december. Ik heb zaterdag 29 november getest negatief , met een test waarbij je zes dagen op voorhand kan testen. Misschien dat ik te vroeg getest heb? Maar heeft iemand met zulke testen ervaring? Kan deze zwangerschapstest effectief zes dagen op voorhand zwangerschap aanduiden? Heeft deze test al negatief aangeduid, terwijl je toch zwanger was. Al jullie feedback is meer dan welkom x
Hoi Lentel ik heb zelf geen ervaring met deze test, maar niet elke vrouw maakt even snel Hcg aan. Het kan dus zomaar zijn dat je nog niet genoeg Hcg in je urine hebt voor een test, ook al zou je deze al 6 dagen voor je NOD kunnen doen. Ik zou nog een paar dagen wachten (weet hoe moeilijk dat is) en dan nog een testje proberen. Geen bloed geeft moed!
Ik ervaring met zon test. Maar kan je aanraden om nniet eerder te testen kan nog nehatief uitlopen als je te vroeg test. Ik zal gewoon de dag dat je anders ongi moest worden testen.
bwandeling heb jij de test voor je nod gedaan? was die negatief? (de periode van die zes dagen dat je de test al mag gebruiken) Was de test op de dag van je menstruatie positief? gr
ik zit nu ook op de site sensitest te kijken maar dat is wel een betrouwbare site?.. ik begrijp alleen niet hoe het met het bedrag zit, moet je dat eerst over maken.. of krijg je het eerst in huis de test? groetjes
Hey Daisy500 Je moet eerst de overschrijving doen, daarna krijg je de test(en) thuis gestuurd. Ik raad je af om een test aan te kopen waarbij je 6 dagen op voorhand kan testen. Ik ben zwanger, de dag dat ik ongi moest worden heb ik getest met zo'n test en had maar een heel licht streepje. de dagen ervoor had ik geen streepje. Liefs Lentel
okee heel erg bedankt ! en waneer heb je de testen binnen want ik ben ze nu aan het bestellen maar zie geen levertijd?
je mag toch rekenen op een week en half hoor Ik weet niet waar je woont, maar in BE zijn de testen uit de Carrefour ook betrouwbaar en goedkoop (6,99 euro) succes! L
Sensitest is een betrouwbare leverancier. Je krijgt een email na je bestelling en als je heb betaald krijg je ook een email als ze het pakketje hebben verzonden. Voor 17.00 over gemaakt is morgen binnen. Ik heb goede ervaring met deze testen al zijn ze niet zo gevoelig als ze beweren. Bleef een licht streepje houden en de digitale van CB gaf in 30 seconden zwanger aan.
Hoi Ik had met sensitest de eerste keer een negatieve uitslag, ik dacht dat dit 2 dagen voor mijn NOD was. Ik heb alleen het vermoeden dat ik mijn ovulatie wat later heb gehad dan ik dacht. 6 dagen later had ik namelijk een hele lichte tweede streep en 10 dagen later een positieve kruidvat test.