Ik had het ook tot ongeveer 18 weken en in de laatste weken van mijn zwangerschap ook, maar ook mijn mannetje is gezond en wel geboren en heb een zorgeloze en vooral kwaaltjes-loze zwangerschap gehad! (alleen soms "dat gevoel")
Heb ik ook last van,ik noem het nou niet meer ongi gevoel maar zwanger gevoel heb er vooral savonds last van en als ik nodig moet plassen. En dat moet ik de hee dag door
ik ben nu net een dag over tijd en heb wel ongi gevoel kan ook al testen maar durf nie ben bang voor een teleurstelling wacht eerst deze paar dagen nog wel af als ik het volhoud
Kan je dit gevoel ook al hebben na een innesteling? Ik ben er gewoon ziek van zo'n trekkerig gevoel heb ik in m'n buik. Net of als ik moment ongesteld moet worden terwijl ik dit pas over 1 of 2 weken moet worden. Mijn buik is ook enorm opgezwollen. Kan hem niet meer inhouden!
Hey dames, als ik jullie blij mag maken, ik was al 5dagen overtijd toen ik pas besefte dat het al zolang overtijd was ik tegen mijn vriend zei dat ik al 5dagen was. Ik dacht dat ik ook ongesteld moest worden omdat ik precies elk moment ongesteld kon worden. Maar nee hoor was al lekker zwanger! Dit heeft nog enkele weken geduurd. Was je baarmoeder die uitrekt naar het schijnt. Wel bange weken geweest... Dikke kus helena