Hoi allemaal, hoe werkt dat nu eigenlijk, die zaadjes in je houden? Na een zaadlozing houd ik netjes 10 minuten mijn benen omhoog, maar daarna loopt er toch nog veel uit. En dan heb ik steeds ook verder op de dag nog het idee dat er vanalles uitloopt. Zakt niet door de zwaartekracht gewoon alles weg? Maar dan zou er nooit meer een kindje geboren worden natuurlijk.... Nou ja, ik vraag het me gewoon af. Sorry dat het een beetje smerig is! XXX J.
Het is normaal dat het meeste weer wegstroomt. Ook later op de dag. Idd door de zwaarte kracht, Gelukkig is er maar 1 zaadje nodig, dus de rest is overbodig en kan weer weg. Door de kans zo groot mogelijk te maken wordt er nogal wat geproduceerd. Er bijven altijd nog genoeg achter hoor voor een eventuele bevruchting. Maar goed. Er moet dan ook nog een goed eitje aanwezig zijn en de verdere omstandigheden moeten gunstig zijn. Een zaadje heeft ongeveer 5 min. nodig om bij het eitje aan te komen. Genoeg info zo? Groetjes Aleida
je hoeft niet met je benen om hoog te gaan liggen hoor, dat is pure onzin. het gaat er met tig km per uur bij je naar binnen en er blijft genoeg achter, de snelste komt ooit wel een keer bij het eitje (als je geluk hebt) meiden die geinsimineerd worden (weet uit ervating van een vriendin van mij) daar bij word het in de vrouw gespoten en die kunnen gelijk opstaan en weg gaan die blijven ook geen 10 minuten met hun benen om hoog liggen. je moet gewoon puur geluk hebben. en dat het er uitloopt is heel normaal.
Ik zat hier ook net over na te denken. Ik weet dat de ene zaadlozing de ander niet is en dus de ene keer iets meer of minder is maar...... Klopt het dat je lichaam meer sperma rond je ei vast houd of verbeeld ik me dat maar. Ben de laatste tijd veel aan het klussen en dan loopt het een en ander na afloop wel weg maar net voor mijn ei merkte ik dat er na afloop maar heel erg weinig weg liep. (hahaha snappen jullie het nog?) Misschien toeval hoor maar ik vraag me gewoon af hoe dat bij jullie gaat :
dat komt doordat de zuurgraad van je slijmvliezen rond je ei anders wordt. het wordt zaadvriendelijk zeg maar en het wordt meer kleverig zodat zaadjes beter kunnen hechten. Als je je ei hebt, gaat ook je baarmoedermond open waardoor er meer, naar binnen gaat zeg maar. normaal "botst" het tegen de baarmoedermond omdat het gesloten is. Daardoor spoelt het sneller weg en blijven ze door zaadonvriendelijk slijm (zeg maar) niet goed hechten. Groeten, Aleida
ik wil ook nogmaals de nadruk leggen op dat hoe meer je het doet hoe minder bewegende en levende zaadjes de man heeft. het duurt namelijk een eindje voor de man terug nieuwe zaadjes aanmaakt! dus is het best om de 2 dagen te klussen.